آخرین اخبار

30. دى 1399 - 21:06   |   کد مطلب: 37995
کمک جمعی از معتمدان و خیران محلی در قالب طرح کمیته معتذرین؛ خانواده مقتول در روز اجرای حکم قصاص به زندانی «ع –ب» که به جرم قتل عمد پنج سال در زندان محبوس بود با دریافت دیه رضایت دادند.

به گزارش آوای سیدجمال، روابط عمومی اداره کل زندان های همدان رضا ذوالفعلی نژاد اظهار داشت: با پیگیری های دادستان کبودراهنگ و مسئولان زندان همدان و همچنین کمک جمعی از معتمدان و خیران محلی در قالب طرح کمیته معتذرین؛ خانواده مقتول در روز اجرای حکم قصاص به زندانی «ع –ب» که به جرم قتل عمد پنج سال در زندان محبوس بود با دریافت دیه رضایت دادند.

 

یکم آبان سالجاری رییس‌کل دادگستری همدان نیز در این باره عنوان کرد از زمان فعالیت در این استان یعنی ۱۱ ماه گذشته تاکنون با ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قتل غیرفجیع، ۱۸ محکوم به قصاص در این استان از طناب دار رهایی یافتند.

 

محمدرضا عدالتخواه اضافه کرد: برقراری صلح و سازش در پرونده‌های قضائی از اولویت های مجموعه محسوب می شود و آمار مصالحه استان مورد توجه و عنایت مقامات کشور قرار گرفته است.

 

وی درباره پرونده های معوقه در مجموعه قضائی استان نیز اظهار داشت: شمار پرونده های معوقه استان از ۲۲ هزار و ۴۴۱ فقره پرونده به هشت هزار و ۶۰۰ پرونده رسیده و با ادامه این روند همه پرونده‌های موجود در مجموعه قضائی استان به روز می‌شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal