آخرین اخبار

5. بهمن 1399 - 13:16   |   کد مطلب: 38039
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از اواخر هفته گذشته روند کاهشی بیماری کرونا در استان همدان متوقف شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، بر اساس آمار دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی همدان از تاریخ 28 دی ماه تا چهارم بهمن ماه، در روزهای اخیر موارد مثبت ابتلا به کرونا در استان همدان اندکی افزایش یافته و روند نزولی بیماری متوقف شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان به خبرنگار تسنیم گفت: در حال حاضر وضعیت کرونا در شهرستان‌های اسدآباد، فامنین، همدان و بهار آبی است و مابقی شهرستان‌ها نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

 

دکتر منوچهر کرمی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف طرح شهید سردار سلیمانی در استان همدان مربوط به بیماریابی فعال و شناسایی بیماران کرونایی در مراحل نخست بیماری است، تصریح کرد: شناسایی زودهنگام بیماران  مبتلا به کرونا علاوه بر اینکه شانس بهبودی بیماران را افزایش می‌دهد از انتقال ویروس به دیگران نیز جلوگیری می‌کند.

 

وی با بیان اینکه اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند با موج چهارم بیماری روبه‌رو می‌شویم، اظهار داشت: با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم شرکت در هرگونه تجمع، مهمانی و دورهمی خانوادگی می‌توانیم از ایجاد پیک جدید بیماری جلوگیری کنیم.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مورد مثبتی از کرونای انگلیسی در استان ما گزارش نشده است، گفت: از مردم تقاضا داریم در ارتباط با مسافرانی که به تازگی از سفر خارجه برگشته‌اند احتیاط کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal