آخرین اخبار

8. بهمن 1399 - 12:56   |   کد مطلب: 38073
"فرهاد شبيهي" در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با آغاز چهل و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي 6 پروژه برق‌رساني در استان‌هاي لرستان، مرکزي و همدان بهره‌برداري و كلنگ‌زني مي‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “فرهاد شبیهی” در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۶ پروژه برق‌رسانی در استان‌های لرستان، مرکزی و همدان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

 

وی افزود: پست  سیار ۶۳٫۲۰ کیلوولت شهر صنعتی ساوه به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر، خط و پست ۲۳۰ کیلوولت سیار آیت الله بروجردی به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر، پست ثابت ۶۳٫۲۰ کیلوولت شهید والانژاد خمین به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر، خط و پست سیار ۶۳٫۲۰ کیلوولت شهر صنعتی بهار در استان همدان و پروژه کابلی خطوط ۶۳ کیلوولت منطقه صفائیه دورود از جمله طرح‌هایی هستند که در دهه فجر امسال و تا پایان سال افتتاح خواهند شد.

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر با بیان اینکه با افتتاح و راه اندازی این پروژه‌ها اشتغال‌زایی برای منطقه ایجاد می‌شود، اظهار کرد: مجموع سرمایه‌گذاری طرح‌ها بالغ بر ۱۵۸۰ میلیارد ریال بوده است.

 

 

شبیهی ادامه داد: در دهه فجر امسال همچنین کلنگ‌زنی پست ثابت ۲۰/۶۳۰ کیلوولت منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد همدان به ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر انجام می‌شود که با بهره‌برداری از پروژه مذکور برق‌رسانی به مشترکان صنعتی منطقه ویژه اقتصادی تسریع خواهد شد.

 

وی در پایان اظهار داشت: در مجموع با اجرای این پروژه‌ها ۱۸۰ مگاولت آمپر به ظرفیت پست‌های برق و ۱۰ کیلومتر مدار به ظرفیت خطوط شبکه افزوده خواهد شد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal