آخرین اخبار

19. بهمن 1399 - 8:14   |   کد مطلب: 38159
سرپرست معاونت راهداری استان همدان خبر داد
بارش پراکنده برف در گردنه اسدآباد و گرمک
سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از بارش پراکنده برف در گردنه اسدآباد و گردنه گرمک خبر داد و گفت: در حال حاضر در گردنه گرمک محور رزن- آوج و گردنه اسدآباد شاهد بارش پراکنده برف هستیم.

به گزارش آوای سیدجمال، مسعود رستمی در گفت‌وگو با ما، با تأکید بر اینکه در حال حاضر تمامی راه‌های استان باز بوده و تردد در آنها برقرار است، اظهار کرد: در سایر محورهای استان بارش خفیف باران وجود دارد.

 

وی با اشاره به بارش برف در گردنه اسدآباد و گرمک، تصریح کرد: با توجه به اینکه دمای هوا بالاست، برف بر سطح جاده ننشسته و نیازی به عملیات برف روبی نداریم اما مقداری نمک‌پاشی در این گردنه‌ها انجام شده است.

 

رستمی با بیان اینکه از دیروز تا صبح امروز حدود ۹۵۰ تن ماسه و نمک در سطح جاده‌ها پاشیده شده است، خاطرنشان کرد: شب گذشته نیز در گردنه گرمک و اسدآباد بارش برف وجود داشت که عملیات برف‌روبی و نمک پاشی صورت گرفت.

 

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تأکید بر اینکه تمامی راه‌های استان باز است، یادآور شد: شهروندان برای تردد در محورهای مواصلاتی استان از طریق تلفن ۱۴۱ از وضعیت جاده‌های استان باخبر شوند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal