آخرین اخبار

26. بهمن 1399 - 11:11   |   کد مطلب: 38226
هشدار تعزیرات حکومتی به اصناف، فروشگاه و شرکت‌های پخش؛
فروش اجباری کالا و خدمات ممنوع!
داریوش جودکی با تأکید بر اینکه فروش اجباری کالایی در کنار کالای دیگر اجحاف در حق مصرف کننده بوده، گفت: با اصنافی که مرتکب این رفتار خلاف قانون بشوند، به شدت برخورد می شود.

داریوش جودکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با استناد به ماده 64 قانون نظام صنفی فروش اجباری کالا یا خدمات، اظهار کرد: در همین راستا گزارشات رسیده حاکی از آن است که برخی از فروشگاه ها در کنار فروش اجناس دیگر مانند روغن کالاهای دیگری نیز به خریدار تحمیل می کنند و در کنار خرید اجناس دیگر ، روغن به مشتری تحویل می‌دهند و این عمل خلاف قانون است.

وی با بیان اینکه فروش اجباری کالایی در کنار کالای دیگر اجحاف در حق مصرف کننده است، گفت: تعزیرات حکومتی با اصناف و شرکت های پخشی که مرتکب این رفتار خلاف قانون بشوند، به شدت برخورد می کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان به مردم  اطمینان داد که همه کالاهای اساسی مانند روغن در انبارها موجود بوده و هیچ گونه کمبودی نداریم؛ لذا انتظار می رود با توجه به سرانه مصرف خود خرید کرده و از احتکار خانگی پرهیز کنند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به قاچاق سوخت در همدان اشاره کرد و گفت: فردی که 19 هزار و 500 لیتر نفت سفید قاچاق به ارزش  866 میلیون و 073 هزار ریال را در یک باغ در اطراف همدان نگهداری کرده بود  به دام افتاد.

جودکی خاطرنشان کرد: متهم علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ 1 میلیارد و 732 میلیون و 146 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal