آخرین اخبار

30. بهمن 1399 - 9:49   |   کد مطلب: 38265
سرهنگ رضا عزیزی با اشاره به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان همدان، گفت: شب گذشته براثر یک فقره تصادف بین خاور و خودروی سواری در آزادراه تهران-ساوه در گردنه دخان جان یک نفر از دست رفت.

سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پليس راهور استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با تأکید بر لزوم داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای استان، اظهار کرد: در حال حاضر به دليل بارش برف و باران کلیه محورهاي استان ، لغزنده و در گردنه ها تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است، بنابراین رعايت احتياط بيشتر توسط رانندگان ضروري است.

 
وی با تاکید بر اینکه کلیه محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها جریان دارد، تصريح کرد: لغزندگي جاده‌ها موجب مي شود عبور و مرور در جاده‌هاي استان به ویژه گردنه ها به كندي صورت گيرد كه رعايت فاصله طولي بيشتر خودروها در این شرايط از ملزوماتي است كه براي پيشگيري از حوادث رانندگي بايد رعايت شود.

 

 
رئیس پليس راهور استان همدان تاکيد کرد: رانندگان براي تردد بايد از سالم بودن سيستم گرمايشي خودرو خود مطمئن و به همراه خود پوشاک گرم، زنجير چرخ و مقداري خوراکي داشته باشند و حتي‌الامكان از سفرهاي غير ضروري خودداري کنند.

 
وی خاطرنشان کرد: لغزندگي جاده‌ها يکي از عوامل مهم واژگوني و تصادفات رانندگي است و رانندگان براي پيشگيري از حوادث ناگوار، ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از توقف و شتاب ناگهاني پرهيز کنند.

 
عزیزی با اشاره به بارش برف از شب گذشته در سطح استان گفت: متاسفانه شب گذشته یک فقره تصادف فوتی در آزاد راه تهران – ساوه در گردنه دخان بین یک دستگاه خودرو سواری ال 90 و کامیون خاور به وقوع پیوست که راننده خودرو سواری فوت و سه نفر از سرنشینان آن نیز زخمی شدند.

 
وی یادآور شد: علت این تصادف عدم توانایی کنترل خودرو توسط راننده سواری ال 90 در حین چرخش از سوی کارشناسان پلیس راه استان تشخیص داده شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal