آخرین اخبار

3. اسفند 1399 - 13:06   |   کد مطلب: 38298
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به کاهش محسوس هوای بیشتر نقاط استان تا پایان هفته جاری، گفت: کمینه دمای هوا در مناطق مختلف استان در این مدت به حدود هفت درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد حسن باقری شکیب» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: به دنبال پایداری وضعیت جوی استان همدان، سرما و برودت هوا، تا پایان هفته جاری در بیشتر نقاط این استان تداوم دارد.

 

وی ادامه داد: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با کاهش ابر، ریزش پراکنده برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

باقری شکیب اظهار داشت: به دنبال خروج تدریجی سامانه بارشی، ریزش برف خفیف و پراکنده امشب برای نیمه شمالی استان پیش بینی می‌شود. 

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه یک سامانه بارشی در روزهای پایانی هفته وارد آسمان استان می‌شود، افزود: در سه روز آینده بیشینه دمای هوای نقاط مختلف استان همدان تغییرات محسوسی ندارد و ممکن است در این مدت دمای روزانه برخی از نقاط بین یک تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش یابد.

 

به گفته وی، در ۲۴ ساعت گذشته فامنین با هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و رزن با هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر به عنوان سردترین نقاط استان همدان معرفی شدند.

 

وی اظهار داشت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته نیز بین ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر در نوسان بود.

 

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

منبع:ایرنا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal