آخرین اخبار

6. اسفند 1399 - 12:21   |   کد مطلب: 38325
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران انتظامی شهرستان اسدآباد در حین گشت زنی موفق به کشف ۲۰۰ هزار قلم داروی مخصوص دام و طیور قاچاق از یک دستگاه سواری پراید شدند.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار سلمان امیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ما اظهار داشت: ماموران انتظامی حین گشت زنی در مسیر قروه - اسدآباد به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شده و به راننده این وسیله نقلیه دستور ایست می دهند.

 

وی اضافه کرد: راننده پراید بی توجه به دستور پلیس به سرعت خودرو افزوده و از محل متواری می شود اما ماموران انتظامی با تعقیب این وسیله نقلیه و بهره گیری از شگردهای خاص پلیسی موفق به توقیف این خودرو شدند.

 

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: عوامل انتظامی پس از توقیف خودرو اقدام به بازرسی آن کرده که موفق به کشف ۲۰۰ هزار قلم داروی دام و طیور خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

 

 

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این محوله طبق نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است افزود: راننده و سرنشین سواری پراید دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

 

 

به گفته رییس پلیس اقتصادی انتظامی همدان سه هزار قاچاقچی کالا در ۹ ماهه سالجاری دستگیر و سه هزار و ۲۰۰ پرونده قاچاق امسال در این استان تشکیل شده است.

 

 

سرهنگ مجتبی محمدی افزود: پرونده مهم و ملی با ارزش بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان ۱۵ فقره، بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان ۳۹۵ فقره تشکیل شده است و آمار پرونده های خُرد نیز رو به کاهش است.

 

وی اضافه کرد: ۲۱۶ میلیارد تومان کالای قاچاق ۹ ماهه سالجاری در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal