آخرین اخبار

10. اسفند 1399 - 13:26   |   کد مطلب: 38356
در هفته چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان همدان صورت می‌گیرد؛
40 درخت به نام 40 شهید در 40 سالگی دفاع مقدس در اسدآباد
لیلا امیدی با اشاره به تقارن هفته بیداری اسلامی و چهلمین سالگرد دفاع مقدس به میزبانی استان همدان، گف: بنا داریم در این هفته در راستای ارج نهادن به شهدای این دوران، 40 درخت را به نام مبارک چهل شهید بکاریم و پلاک بزنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، لیلا امیدی، معاون عمرانی فرمانداری اسدآباد در ستاد هماهنگی برنامه های هفته چهلمین سالگرد دفاع مقدس به میزبانی استان همدان در سالن جلسات فرمانداری اسدآباد، با تأکید بر فضاسازی مناسب از سوی شهرداری در راستای نمایش 40 سالگی دفاع مقدس، گفت: ادارات در این یک هفته که استان همدان میزبان چهلمین سالگرد دفاع مقدس است، می بایست نامه های اداری خودئرا با منویات رهبری و امام راحل در خصوص این دوران مزین کنند.

 

وی با اشاره به ایام درختکاری، گفت: در اسدآباد به مناسبت چهلمین سال دفاع مقدس 40 درخت را به نام 40 شهید نامگذاری و با برچسبی بر آن نهال یاد و خاطرهشهیدان را گرامی خواهیم داشت.

 

معاون عمرانی فرمانداری اسدآباد به نقش زنان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: خانم دباغ به عنوان ائلین فرمانده سپاه زن در استان همدان یکی از افتخارات است که نشان میده زنان ما در این دوران نقش پررنگ و همگامی با رزمندگان بردار داشتند.

 

تقارن 40 سالگی دفاع مقدس با هفته بیداری اسلامی اتفاق مبارکی است

وی با تأکید بر اینکه ما هرچه داریم از دفاع مقدس است، گفت: این هفته فرصتی است تا به نقش اسدآباد در عرصه های مختلف دوران بپردازیم، البته شرایط ویژه کرونا اجازه برگزاری مراسمات با حضور جمعیت زیاد را نمی‌دهد اما می‌توان با رعایت پروتکل بهداشتی و تعداد کم و البته از فرصت فضای مجازی بهره برد.

 

امیدی بر ساخت مستندی از حضور رزمندگان اسدآباد در عملیاتهای دوران دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: تقارن ایام بزرگداشت سیدجمال الدین اسدآبادی با هفته چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان همدان یک اتفاق مبارکی است که میتوان به نقش مهم اسدآباد در عرصه بیداری اسلامی و دفاع از میهن پرداخت.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal