آخرین اخبار

11. فروردين 1400 - 12:15   |   کد مطلب: 38584
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: کار سربازان گمنام امام زمان(عج) در مجموعه وزارت اطلاعات بسیار مهم، اثرگذار و حیاتی است.

به گزارش آوای سیدجمال، حسن خانجانی" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: فعالیت های وزارت اطلاعات به ویژه در حوزه های مرتبط با دستگاه قضایی بسیار حساس و حیاتی است و نقش ویژه ای در موفقیت ماموریت های این قوه دارد.

 

وی اظهار داشت: اطلاعات موجود در دست این سربازان گمنام وزارت اطلاعات، تکالیف آنها در جمع آوری اطلاعات و نقش آنها در دسترسی به برخی از اسناد بسیار حائز اهمیت است به نحوی که می توان از داده های سیستم جامع اطلاعاتی کشور به نحو مطلوب در مسیر رشد و اعتلای ایران اسلامی و افزایش امنیت و اقتدار کشور بهره گرفت.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان ادامه داد: دادستانی در پرونده های مهم به خصوص مبارزه با فساد از اطلاعات و تلاش های سربازان گمنام وزارت اطلاعات استفاده  و  بر همین مبنا بهترین تصمیم را اتخاذ می کند.

 

خانجانی افزود: مبنا و لازمه تصمیم گیری در هر زمینه ای داشتن اطلاعات درست و صحیح است بنابراین تلاش و کوشش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات در جمع آوری اسناد و موفقیت اقدامات و ماموریت ها در حوزه های مهم اقتصادی و امنیتی و تامین آسایش و آرامش مردم بسیار مهم و حیاتی است.

 

وی اظهار داشت: مدیران اجرایی کشور با بهره گیری از این اطلاعات می توانند تصمیم درست را اتخاذ کنند و دستگاه قضایی نیز می تواند از این اطلاعات برای به سرانجام رساندن پرونده های خود بهترین استفاده را کند.

 

نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده است و هفته‌ای با همین عنوان گرامی داشته می‌شود.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal