آخرین اخبار

14. فروردين 1400 - 10:32   |   کد مطلب: 38603
سرهنگ علی عزیزی با اشاره به 114 درصد افزایش جرحی ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز امسال، گفت: در روز طبیعت فوتی ناشی از تصادفات را نداشتیم.

سرهنگ علی عزیزی، رئیس پلیس راهور استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از کاهش فوتی تصادفات در ایام تعطیلات نوروز 1400 خبر داد و اظهار کرد: البته در زمینه جرحی تصادفات 114 درصد افزایش داشتیم.

 

وی با بیان اینکه در روز طبیعت امسال در تصادفات فوتی نداشتیم، گفت: البته در این روز افزایش خسارت و جرحی در تصادفات را داشتیم.

 

وی با اشاره به نصب بخشی از نیوجرسی‌ها در گردنه اسدآباد، گفت: به‌طورقطع به‌یقین نیوجرسی مانع کاهش تصادفات در گردنه می‌شود چراکه در این منطقه هم‌شیب عرضی و هم طولی داریم و هم در مواقع بارندگی و یا خواب‌آلودگی راننده، .وسیله به لاین مقابل می‌رود.

 

رئیس پلیس راهور استان همدان تأکید کرد: نیوجرسی یک عامل بازدارنده دارد، دیگر به‌جای سرعت غیرمجاز از سرعت مطمئنه استفاده می‌کنند، اگر انحراف داشت و راننده خوابش ببرد و نتواند وسیله را کنترل کند، باوجود نیوجرسی نهایتاً" به آن برخورد و تنها به خود آسیب میزند و به‌طرف مقابل خسارتی وارد نمی‌شود.

 

وی با بیان اینکه تصادفات در کل راه‌های استان پراکنده بود، گفت: هر جا که تردد بیشتر بوده تصادفات هم بیشتر است مانند آزادراه پارسال به دلیل کرونا کاهش تردد را داشتیم به‌تبع کاهش تصادفات را داشتیم اما دو سال ماقبل‌تر آن بیشترین آمار تصادفات در آزادراه بود.

 

عزیزی تأکید کرد: در روز سیزده‌بدر و طبیعت در کل استان فوتی ناشی از تصادفات نداشتیم.

انتهای پیام/ن    

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal