آخرین اخبار

17. فروردين 1400 - 13:18   |   کد مطلب: 38639
روح الله زاهدی گفت: بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری و در ساعت‌های بعدازظهر افزایش ابر و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، «روح الله زاهدی» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری و در ساعت‌های بعدازظهر افزایش ابر و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه سامانه بارشی فعالی را تا پایان هفته در استان نخواهیم داشت پیش بینی کرد: از روز پنجشنبه شاهد رگبار پراکنده و بارش موقت هستیم که البته این بارش ها قابل توجه و چشمگیر نیست.

 

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان با بیان اینکه دمای هوای استان روند افزایشی دارد افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و فامنین با یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر، کمترین دمای استان را داشته‌اند.

 

زاهدی اظهار داشت: دمای بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و دمای کمینه این شهر یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

 

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

ایرنا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal