آخرین اخبار

23. فروردين 1400 - 9:29   |   کد مطلب: 38684
سلیمانی نظری دوست با بیان اینکه در دوره پنجم شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی 310 شرکت کردند که این تعداد در دوره ششم به 315 رسیده، گفت: تنها 2 درصد ثبت‌نام کنندگان در این دوره را بانوان شکل می‌دهند.

سلیمانی نظری دوست، بخشدار مرکزی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به پایان ثبت‌نام از داوطلبان شورای اسلامی دوره ششم انتخابات، اظهار کرد: در طی این 7 روز ۳۱۵ نفر داوطلب شورای روستاهای بخش مرکزی شدند.

 

وی با بیان اینکه ۵۶ روستا در بخش مرکزی واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی هستند، افزود: ثبت‌نام داوطلبان شورا در این بخش 100 درصد به حدنصاب رسید.

 

بخشدار مرکزی شهرستان اسدآباد با قدردانی از عوامل عملیات ثبت‌نام انتخابات 1400 شورا، گفت: به‌منظور جلوگیری از تجمع داوطلبان هنگام ثبت‌نام و برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، دهستان‌های چهار دولی و سید جمال در فرمانداری و دهستان‌های جلگه و دربندرود در بخشداری مرکزی  ثبت‌نام کردند.

 

وی با بیان اینکه از ۵۶ روستای بخش مرکزی ۵۱ روستا کرسی ۳ نفرِ و ۵ روستا نیز کرسی ۵ نفرِ است، افزود: تعداد کل ثبت‌نام‌شدگان دوره پنجم شوراهای اسلامی ۳۱۰ نفر بوده است که این رقم در دوره ششم شوراهای اسلامی به رقم ۳۱۵ نفر رسیده است.

 

نظری دوست یادآور شد: ترکیب جمعیت ۹۸ درصد مرد و ۲درصد زن از ثبت‌نام کنندگان دوره ششم است.

 

وی در خصوص تحصیلات داوطلبان شوراهای اسلامی در دوره ششم، گفت: در این بخش ۴نفر فوق‌لیسانس، ۱۶ نفر لیسانس، ۸نفر فوق‌دیپلم، ۶۲ نفر دیپلم و ۱۸۱ نفر تحصیلات ابتدایی و راهنمایی دارند.

 

بخشدار مرکزی شهرستان اسدآباد در پایان دادور شد که بخشداری مرکزی برای برگزاری انتخابات سالم ، امن و با مشارکت حداکثری آمادگی کامل را داراست.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal