آخرین اخبار

23. فروردين 1400 - 9:57   |   کد مطلب: 38685
حسن رحیمی‌روشن با بیان اینکه دولتی که توان مدیریت بازار مرغ و تخم‌مرغ را ندارد، سازمان انرژی اتمی و مراکز حساس آن‌چنان بی‌دروپیکر شده است، گفت: شکی وجود ندارد که این عملیات کار مشترک سازمان‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل است.

حسن رحیمی‌روشن، عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا و کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، در خصوص حادثه روز گذشته در سایت اتمی نطنز، اظهار کرد: برای دومین بار در حدود یک سال است که در مرکز غنی‌سازی نطنز حادثه‌ای رخ داد و هنوز جزئیات آن معلوم نیست.

وی با پرسش این سؤال که آیا حادثه در سایت نطنز حمله سایبری بوده و یا عامل نفوذی دست به خرابکاری و انفجار زده است؟، گفت: درهرصورت شکی در این زمینه وجود ندارد که این عملیات کار مشترک سازمان‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل است.

این عضو هیأت علمی دانشگاه تصریح کرد: این حادثه هر چه بوده و هرکس عامل آن بوده در اصل ماجرا تفاوتی ندارد، گویا در دولتی که توان مدیریت بازار مرغ و تخم‌مرغ را ندارد، سازمان انرژی اتمی و مراکز حساس آن‌چنان بی‌دروپیکر شده است که هرگاه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها اراده کنند، بخشی از آن را منفجر می‌کنند بدون اینکه ردی صریح از خود بجا بگذارند.

وی با طرح این سؤال که حال چه چیزی این‌گونه حملات را متوقف می‌کند؟، خاطرنشان کرد: گذشته از تدابیر لازم در حفاظت داخلی و شناسایی نفوذی‌ها، آنچه می‌تواند ابن حملات متوقف کند، مقابله‌به‌مثل در همان سطح است.

رحیمی‌روشن افزود: اسرائیل باید پاسخ جنایتش را در نيروگاه اتمی دیمونا در صحرای نقب ببیند در غیر این صورت باید منتظر  خرابکاری‌های بعدی نیز بود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal