آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1400 - 13:31   |   کد مطلب: 38820
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد:
ضرورت تعامل ارشاد و خانه مطبوعات برای ساماندهی وضعیت رسانه‌ها
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ساماندهی وضعیت رسانه‌ها و حل مسائل و مشکلات اهالی این حوزه را منوط به تعامل ارشاد و خانه مطبوعات دانست

به گزارش آوای سیدجمال، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی در نشست با اعضاء هیأت مدیره خانه مطبوعات همدان، تشکیل جلسات مشترک ماهیانه برای بررسی مسائل را ضروری دانست.

وی از پرداخت کامل هزینه اشتراک نشریات در سال گذشته خبر داد و افزود: این اداره کل به عنوان مسئول مستقیم رسیدگی و نظارت بر نشریات و رسانه‌ها، همواره دیدگاه حمایتی داشته و ما برای تسهیل امور مربوط به این حوزه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

مجید فروتن، معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل هم در این جلسه بر لزوم توجه نمایندگی نشریات سراسری به اخبار استان و انعکاس اخبار استان در این نشریات اشاره کرد.

در ادامه جلسه اشکان یوسفی، رییس هیأت مدیره خانه مطبوعات استان همدان برخی از مشکلات و مسائل مربوط به رسانه ها و خبرنگاران استان را مطرح کرد و گفت: همکاری برای ساماندهی خبرنگاران، آگهی های دولتی، سرپرستی نشریات سراسری، سامانه خانه مطبوعات و... از  جمله مسائلی است که در این حوزه باید مورد توجه قرار بگیرد.

 در این جلسه راهکارهای مختلف جهت بهبود وضعیت رسانه ها مورد بررسی قرار گرفت.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal