آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1400 - 13:31   |   کد مطلب: 38867
سرهنگ امیدعلی الیاسی روز جهانی قدس را یادگار امام خمینی (ره) خواند و گفت: ابتکار زیبای امام(ره) نام و یاد فلسطین را زنده نگه داشت و موجب شد که انتفاضه شکل بگیرد.

سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار کرد: این روز یادگار امام راحل است و بر اساس این تدبیر حکیمانه انتخاب یک روز مشترک برای همه کشورها و امت اسلامی با محور آزادی فلسطین و قدس شریف رقم خورد و فریاد اسلام‌خواهی سر داده شد.

 

 

وی گفت: با این تدبیر و دوراندیشی و دشمن‌شناسی حضرت امام(ره) در روز جهانی قدس موجب اتحاد امت اسلامی و تبدیل به‌روز فریاد امت اسلامی در برابر سیاست‌های تفرقه‌انگیز آمریکا و صهیونیسم شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد بابیان اینکه این ابتکار زیبای حضرت امام(ره) نام و یاد فلسطین را زنده نگه‌داشته و نام و یاد بیت‌المقدس را بر سر زبان‌ها انداخت، افزود: همین تدبیر باعث شد که انتفاضه شکل بگیرد و جلوی پیشرفت‌های این شدیم غاصب صهیونیستی گرفته شود.

 

وی گفت: امیدواریم به‌زودی مسلمانان جهان و فلسطین از شر این غده سرطانی اسرائیل غاصب خلاصی یابند و قدس شریف به آغوش مسلمانان بازگردد.

 

الیاسی با اشاره به اینکه به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا امکان برگزاری راهپیمایی نبود، افزود: البته سپاه ناحیه اسدآباد برنامه‌هایی را به همین مناسبت در دستور کار قرارداد.

 

وی برگزاری نشست‌های بصیرتی و سخنرانی با موضوع روز جهانی قدس، تبلیغات و فضاسازی محیطی، ارسال پیامک از طریق سامانه‌های پیامکی، برگزاری مسابقات نقاشی، شعر و دل نوشته با عنوان یک جمله به کودکان فلسطین، آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در نقاط مختلف و پخش سرود در سطح شهر از طریق سیستم صوتی با خودرو ازجمله برنامه‌های سپاه در این روز برشمرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal