آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1400 - 13:52   |   کد مطلب: 38892
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآبادگفت: هفته‌ی آینده و بعد از تعطیلات عیدفطر هفته‌ای خاص و مهم در مهار ویروس کرونا است.

به گزارش آوای سیدجمال، الهام عظیمی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ستادکرونا شهرستان گفت:هفته‌ی آینده و بعد از تعطیلات عیدفطر هفته‌ای خاص و مهم در مهار ویروس کرونا است.

 

او با بیان اینکه  اسدآباد در پیک اخیر کرونا تا ثبت ۱۱۸ مورد مثبت در روز نیز پیش رفت افزود: پیک فعلی پیک بسیار سنگینی است و هم اکنون ۳۷ بیمار مثبت و مشکوک در  بیمارستان  شهرستان بستری هستند.

 

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه از یکم تا ده اردیبهشت هر روز فوتی کرونایی داشتیم عنوان کرد: از دهم تا امروز مرگ کرونایی متناوب شده است.

 

عظیمی ادامه داد:تاکنون ۱۱۵۴ فرد بالای هشتاد سال واکسن خود را تزریق کرده اند که ۷۳٪ جمعیت این رِنج سنی در شهرستان را شامل می شود.

عظیمی افزود:۱۱ هزار و ۵۰۰  فرد بالای شصت سال در شهرستان وجود دارد که تزریق واکسن این قشر عزیز طبق برنامه و هربار با اختلاف سنی پنج سال تزریق خواهد شد.

 

او تصریح کرد:هرچه تزریق واکسن‌ بیشتر شود احتمال غافلگیری پایینتر می آید چرا که ما نمی‌توانیم دقیقا وضعیت پیک بعدی را با ذکر جزییات و اتفاقات تشریح کنیم.

 

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزود:پیش بینی ما این است پیک بعدی در صورت وقوع در فاصله زمانی کمتری شیوع پیدا کند.

عظیمی در پایان بیان کرد:هفته ی آتی هفته ای خاص است چرا که هم مراسم نوعید وجود دارد و هم مراسم عروسی پس از پایان ماه مبارک رمضان که باید برای پیشگیری از برگزاری اینگونه مراسم و جلوگیری از گسترش کرونا برنامه ریزی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal