آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1400 - 13:08   |   کد مطلب: 38925
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از صدور هشدار زرد برای پایان هفته خبر داد و گفت: در روزهای پنج‌شنبه و جمعه بارش باران، افزایش سرعت وزش باد و رعد و برق را داریم.

به گزارش آوای سیدجمال، روح‌الله زاهدی اظهار کرد: در ساعات بعدازظهر پایان هفته افزایش ابرناکی و بارش رگباری باران همراه با رعد و برق را خواهیم شد.

 

وی تصریح کرد: طی دو هفته گذشته بارش‌هایی در سطح استان داشتیم اما در پایان این هفته بارش‌ها بیشتر می‌شود و انتظار داریم میزان بارش ها به بیش از میلی‌متر برسد.

 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: در این ساعات، افزایش سرعت وزش باد لحظه‌ای را داریم و در روز جمعه همراه با بارش باران، رعد و برق را هم داریم.

 

وی در رابطه با بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته مطرح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بارش‌هایی در گل‌تپه، شیرین‌سو، فامنین، کبودراهنگ و تویسرکان داشتیم که اندازه آنها کمتر از یک میلی‌متر بوده‌است.

 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در رابطه با کیفیت هوای همدان نیز بیان کرد: در دو روز گذشته وضعیت هوای همدان غبارآلود بود اما از امروز وضعیت هوای سالم‌تری داریم.

 

وی با بیان اینکه در پایان هفته ثبات نسبی دما را خواهیم داشت و تغییر قابل ملاحظه‌ای نداریم، ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای همدان از ۸ تا ۲۶ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

 

زاهدی با بیان اینکه همدان و گل‌تپه با ۸ درجه سلسیوس خنک‌ترین و نهاوند با ۲۸ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقاط استان بودند، یادآور شد: برای پایان هفته هشدار زرد هواشناسی به جهت رعد و برق و وزش باد صادر شده‌ است.

ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal