آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1400 - 13:04   |   کد مطلب: 38942
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: در روز پنج‌شنبه بیشترین میزان بارش در اسدآباد و روز جمعه در همدان اتفاق افتاد.

به گزارش آوای سیدجمال، روح‌الله زاهدی، اظهار کرد: روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته بارش‌هایی به صورت رگبار موقتی داشتیم که در روز پنج‌شنبه بیشترین میزان بارش در شهرستان اسدآباد با ۴ میلی‌متر و در روز جمعه با ۷ میلی‌متر در همدان گزارش شده‌است.

 

وی با بیان اینکه این بارش‌ها همراه با رعدوبرق و وزش باد لحظه‌ای بود و نسبت به بارش‌های یک‌ماه اخیر بارش بیشتری را شاهد بودیم، ادامه داد: انتظار داریم امروز هم بارش‌هایی به صورت رگبار موقتی را در  اغلب نقاط استان به ویژه مناطق شرقی و دامنه ارتفاعات شاهد باشیم.

 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در رابطه با کیفیت هوای همدان مطرح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده تا پایان هفته هوای پاکی در استان داریم.

 

وی با بیان اینکه در این هفته ثبات نسبی دمای هوا را داریم، خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در همدان از ۶ تا ۲۴ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

 

زاهدی در پایان بیان کرد: شهرستان همدان با ۶ درجه سلسیوس به عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش شده است و شهرستان‌های نهاوند و اسدآباد با ۲۸ درجه سلسیوس به عنوان گرم‌ترین نقطه استان گزارش شده است.

ایسنا

انتهای پیام 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal