آخرین اخبار

28. ارديبهشت 1400 - 9:05   |   کد مطلب: 38968
کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسد آباد در مجلس یازدهم گفت: بازدید های میدانی در شهرستان به دو بخش تقسیم شد که یکی از این موارد حضور در روستاهای منطقه برای بررسی مشکلات تامین آب آشامیدنی و کشاورزی آن ها بود.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسد آباد در مجلس یازدهم گفت: بازدید های میدانی در شهرستان به دو بخش تقسیم شد که یکی از این موارد حضور در روستاهای منطقه برای بررسی مشکلات تامین آب آشامیدنی و کشاورزی آن ها بود.

 

 

وی ادامه داد: از دیگر مباحث پیگیری برای بهسازی بهبود رفت آمد ها در معابر اسد آباد بود همچنین با دعوت از رئیس سازمان برنامه بودجه همدان و مدیرانی استانی، جلسه ای تحت عنوان برنامه ریزی شهر و استان تشکیل و مشکلات موجود بررسی شد.

 

نماینده مردم اسد آباد در مجلس یازدهم بیان کرد: بررسی موانع و مشکلات کارگاه های فعال و نیمه فعال در شهرک ها صنعت شهرستان و پیگیری برای تامین اعتبارات لازم در بحث راه های بین مزارع، لایروبی قنوات، اصلاح کانال های آب رسانی و مشکل نهاده های شهرستان از اقدامات دیگر در راستای نظارت میدانی می توان بر شمرد.

 

وی ابراز کرد: با حضور مسئولین راه و شهرسازی استان مشکلات تملک دانشگاه آزاد سید جمال الدین اسد آباد مورد بررسی قرار گرفت و برنامه ریزی برای توزیع عادلانه اعتبارات 1400 انجام شد.

 

سرمدی واله تصریح کرد: مطالعه و بهره برداری از تونل گردنه اسدآباد توسط وزارت راه شهر سازی با محوریت سازمان برنامه بودجه استان همدان که یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به این پروژه اختصاص داده شد.

 

وی بیان کرد: واگذاری اختیارات تصفیه خانه اسد آباد به مسئولان شهرستان برای هدایت پسماند های شهری از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 

وی ادامه داد: پیرو درخواست های مکرّر اهالی روستاهای سعد وقاص، چولک اصلی، چولک قپانوری، زرّامین علیا، محمدیه سفلی، محمدیه علیا، راوند علیا، راوند سفلی جهت حلّ مشکل آب شرب و با توجّه به نیاز روستاهای یاد شده به تعویض و بهسازی شبکه آب و مخزن آب شرب، پیرو جلسات قبلی با یکی ازخیّرین، طی جلسه‌ای قرارداد تأمین اعتبار و اجرای عملیات عمرانی مرتبط به امضا رسید و قرارگاه خاتم الانبیا مجری این طرح شد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal