آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1400 - 11:36   |   کد مطلب: 38995
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از فوت سه بیمار با علائم مثبت در ۴۸ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، بابیان اینکه سه بیمارمبتلا به کرونا در ۴۸ساعت گذشته در این شهرستان  جان خود را از دست دادند گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹۴نفر از شهروندان اسدآبادی بر اثر ابتلا به این بیماری فوت کرده اند و ۶ هزار و ۱۹۹ فردمبتلا نیز بهبود یافته اند.

 

دکتر الهام عظیمی افزود:در هفته چهارم ماه اردیبهشت ۸۴۶ آزمایش در سطح شهر انجام شد و این در شرایطی است که در اوج پیک چهارم و هفته چهارم فروردین تعداد آزمایش ها  ۳ هزار و۷۲۵ مورد بود.

 

او ادامه داد:در هفته چهارم اردیبهشت ۱۶۴مورد مثبت اما در هفته چهارم فروردین ۸۶۴مورد مثبت به ثبت رسید.

 

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه ده بیمار در بخش کرونا بستری هستند بیان کرد:۸۵درصد افراد بالای ۸۰ سال شهرستان واکسن دریافت کرده اند و ۴۸۱ شهروند بالای ۷۵ سال نیز از این مهم بهره مند شده اند‌.

 

دکترعظیمی با اشاره به واکسن ۹۹درصدی کادردرمان شهرستان تصریح کرد:اگر محموله بعدی واکسن در حد کافی باشد تزریق واکسن برای افراد بالای ۷۰سال نیز آغاز خواهد شد.

 

او رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی در تاکسی‌ها،مراسم نوعیدبرگزارشده،جلسات انتخاباتی و عروسی‌های آتی را مهمترین معضل  در احتمال شیوع کرونا در جامعه عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal