آخرین اخبار

4. خرداد 1400 - 13:14   |   کد مطلب: 39034
رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از آغاز عملیات اجرایی احداث و ساخت بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی امیرالمؤمنین(ع) این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، ایرج صالحی  اظهار کرد: مشکل سند ملکی این بیمارستان مرتفع و سند به نام دانشکده علوم پزشکی زده شده و قرار است شرکت مادر تخصصی وزارت بهداشت زمین را برای انجام مطالعات اولیه و انعقاد قراردادهاو روال اداری دیگر تحویل بگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه کمیسیون ماده ۲۳ بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) به اتمام رسیده و اخذ شده است، افزود: هر پروژه ای برای ردیف دار شدن از اعتبار و برخورداری از منابع پایدار بودجه نیازمند طی کردن ماده ۲۳ بوده که در همین راستا این امر برای بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) اسدآباد انجام شده است.

 

 

صالحی در ادامه گفت: برای بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) اسدآباد لایحه دولت از ردیف ملی پنج میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده که با پیگیری نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از اعتبارات استانی هم برای این طرح اعتباری افزون بر پنج میلیارد تومان از منابع اختصاص داده شده تا از اعتبارات توازن ملی برخوردار شده و قوت بگیرد.

 

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر این طرح برای آغاز عملیات اجرایی دارای اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: افتتاح و بهره برداری طرح بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) اسدآباد واقع در پرترددترین محور(بزرگراه غرب کشور) به علت دسترسی آسان مسافران، همشهریان و روستائیان شهرستان در ارائه خدمات مطلوب از نقش بسیار ارزنده ای برخوردار خواهد بود.

 

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در ادامه با اشاره به شرایط نارنجی اسدآباد در رنگ بندی های کرونایی تصریح کرد: خوشبختانه میزان بیماران سرپایی و بستری شهرستان کمتر شده و در حال حاضر شش فرد مثبت کرونایی و چهار نفر مشکوک به کرونا در بخش کرونایی شهرستان بستری هستند.

 

 

وی با بیان اینکه پیک چهارم کرونا در شهرستان به تبع کشور کنترل شده و از پیک چهارم عبور کرده ایم، گفت: در صورت عدم عادی انگاری و نیز تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی در رنگ بندی های جدید آینده احتمال زرد اعلام شدن شهرستان اسدآباد وجود دارد.

 

 

صالحی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مواردی از کرونای هندی در استان های جنوبی از جمله هرمزگان و چابهار دیده شده که در همین رابطه مردم باید فوق العاده مراقب بوده و از هر گونه تجمعات و گردهمایی ها بپرهیزند چراکه بیماری از حضور در گردهمایی ها و اجتماعات به خانواده ها راه یافته و طغیان های خانوادگی را ایجاد می کند.

 

 

وی با تأکید بر اینکه در پیک چهارم اکثریت طغیان های بیماری در شهرستان خانوادگی بود، گفت: در تبلیغات انتخابات مردم از ظرفیت و بستر فضای مجازی استفاده کنند و با گردهمایی ها و جلسات انتخاباتی شبانه و پذیرایی ها در این جلسات زمینه ساز پیک پنجم شیوع کرونا نشوند ضمن اینکه برای روز انتخابات رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی پیش بینی شده و شهروندان با فراغ بال و آسودگی خاطر می توانند در پای صندوق های رأی حاضر شده و با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات سرنوشت ساز ۱۴۰۰ با انتخاب فرد اصلح بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران اسلامی بزنند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal