آخرین اخبار

12. خرداد 1400 - 8:17   |   کد مطلب: 39102
حسین عسگری‌مهرور بابیان اینکه تعداد هزار و 12 نفر دانش‌آموز به‌عنوان رأی اولی در انتخابات مشارکت خواهند کرد، گفت: مشکلات ما به‌اندازه سوریه نیست و آن‌ها علی‌رغم مشکلات و تهدیدها به دنبال تغییر وضع موجود کشورشان مشارکت 80 درصدی در انتخابات داشتند و ما هم باید افق دیدمان را برای تغییر وضع موجود بالا ببریم.

حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات 1400، اظهار کرد: در سطح شهرستان اسدآباد تعداد هزار و 266 نفر پایه دوازدهم در حال تحصیل هستند که از این تعداد هزار و 12 نفر می‌توانند در انتخابات مشارکت داشته باشند و درواقع رأی اولی هستند.

 

وی با تأکید بر اینکه حضور در انتخابات همانند یک تکلیف برای رأی اولی‌هاست، گفت: در این راستا مدیران قبل از برگزاری آزمون دقایقی را برای حضور و تشویق دانش آموزان اختصاص می‌دهند و آنان را برای مشارکت در این امر تشویق می‌کنند.

 

 

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان اسدآباد گفت: در حال حاضر آزمون پایه‌های دوازدهمی در مدارس به‌صورت حضوری در حال برگزاری است که مدیران حوزه‌ها موظف کرده‌ایم هرروز قبل از شروع آزمون برای جلب مشارکت حداکثری دانش آموزان رأی اولی با آن‌ها گفتگو شود.

 

 

وی برگزاری مسابقات با موضوع حضور در انتخابات را از دیگر راهکارها برای جلب مشارکت و تشویق دانش آموزان در انتخابات دانست.

 

 

عسگری‌مهرور با اشاره به فعالیت هزار و 300 نفر فرهنگی در مدارس شهرستان ، خاطرنشان کرد: با توجه به نفوذ و اثرگذاری که فرهنگیان بر خانواده‌ها و دانش آموزان باید مردم را امیدوار و تشویق به حضور در انتخابات کنند.

 

 

وی با تأکید بر اینکه با توجه به شرایط منطقه و فرامین رهبری باید مشارکت بهتری داشته باشیم، افزود: البته وجود مشکلات در جامعه به لحاظ معیشتی به دلیل دامن زدن ناکارآمدی برخی از مسئولان و تحریم‌ها ممکن است مردم را از حضور در انتخابات بازدارد اما باید کمی افق دیدمان را بالاتر ببریم چراکه مشکلات ما به‌اندازه سوریه نیست و دیدیم که با تمام مشکلات و تهدیدهای بمب‌گذاری به دنبال تغییر وضع موجود کشورشان در انتخابات مشارکت بالایی داشتند، بنابراین باید با بصیرت در این انتخابات حاضر شویم.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal