آخرین اخبار

17. خرداد 1400 - 15:17   |   کد مطلب: 39146
محمد شیرزادی با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر و روستا در چند روز دیگر، گفت: همه فعالان مجازی دارای کانال و گروه باید از ارشاد مجوز فعالیت دریافت کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد شیرزادی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد در نشست با مدیران گروه‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی شهرستان اسدآباد با اشاره به‌قرار گرفتن در آستانه تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: با توجه به آغاز تبلیغات انتخاباتی در چند روز آینده، می‌بایست همه مدیران کانال‌ها و گروه‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی ازجمله تلگرام از اداره ارشاد مجوز فعالیت موقت دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه در ایام تبلیغات انتخاباتی ممکن است تهدیدها و تخریب اشخاص در فضای مجازی صورت بگیرد، گفت: با توجه به اینکه شرایط اداره گروه‌های تلگرامی سخت است و ممکن است که تهدید و تخریب افراد و اشخاص صورت بگیرد، بنابراین همه گروه‌ها باید به‌صورت کانال تبدیل و اداره شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد به قانون جرائم رایانه‌ای اشاره کرد و گفت: انتشار عکس بدون اذن و اجازه شخص ممنوع است و درواقع یک جرم محسوب می‌شود و مجازت سنگینی دارد.

وی به میزان تخلفات انتخاباتی شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۵ مورد تخلف انتخاباتی صورت گرفته که به آن رسیدگی شده است.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal