آخرین اخبار

18. خرداد 1400 - 12:47   |   کد مطلب: 39159
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از آموزش ۲۰۰ همیار اورژانس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، مهدی بسطامی  از آغاز دوره «همیار اورژانس» اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این دوره برای آموزش عموم جامعه در معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد برگزار می‌شود.

 

وی از پیش‌بینی برای آموزش ۲۰۰ نفر خبر داد و با تاکید به اینکه در این دوره، آموزش فوریت‌های پزشکی توسط کارشناسان مربوطه ارائه می‌شود گفت: شرکت در این دوره از آن لحاظ که نجات جان انسانها را در پی دارد، حائز اهمیت است و باعث افزایش مهارت و دانش افراد باعث نجات همنوع و انسان‌های دیگر می‌شود.

 

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خاطرنشان کرد: شاخصه مهم فعالیت در اورژانس علاوه بر اطلاع‌رسانی و تصمیم‌گیری صحیح و منطقی، اقدام به موقع برای نجات جان انسان‌ها است؛ طبق آیه شریفه، نجات جان یک انسان برابر نجات جان تمام انسان‌ها بوده و از این منظر کار در اورژانس حائز اهمیت است.

 

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی جابه‌جایی و حمل مصدوم برای پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی عنوان کرد: در این کارگاه آموزشی در خصوص آشنایی با  جا‌به‌جایی مصدوم‌های ناشی از تروما به روزترین آموزش‌ها داده شد که شامل بستن کولار برای راکبین موتورسیکلت، کودکان، سقوط از ارتفاع و... بود.

فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal