آخرین اخبار

22. خرداد 1400 - 16:02   |   کد مطلب: 39196
ماجد علم الهدی هر رأی را یک حماسه‌آفرینی در تعیین سرنوشت جامعه دانست و گفت: برای پایان بداخلاقی‌های سیاسی در مناظرات نیاز به یک تحول سیاسی داریم که آن هم با اصرار و حضور مردم بر پیاده شدن ارزشهای اسلامی امکانذیر است.

 ماجد علم الهدی، فرزند آیت‌الله علم الهدی در گفت‌وگو خبرنگار آوای سیدجمال، با بیان اینکه هر رأی که هر کسی می‌دهد، قبل از تعیین سرنوشت جامعه، در حقیقت در سرنوشت خود دخالت کرده، گفت: اگر فردی قرار باشد، رأی ندهد یعنی سرنوشتش برای خود هم مهم نیست.

 

وی اظهار کرد: هر رأی یک حماسه‌آفرینی در تعیین سرنوشت جامعه است و این می‌طلبد که تک تک افراد با انتخاب خوب در سرنوشت هم دخیل باشند.

 

فرزند آیت‌الله علم الهدی با تأکید بر حضورو انتخاب درست در انتخابات، گفت: البته اگر فردی رأی و انتخاب خوب هم نداشته باشد، طبیعی است که سرنوشت بدی را دچار می‌شود.

 

وی با اشاره به دو مناظره کاندیداهای سیزدهمین دوره سریاست جمهوری، گفت: این بداخلاقی‌های سیاسی فقط با یک تحول فرهنگی جمع می‌شود و این هم با دست مردم و اصرار مردم بر اینکه ارزش‌های اسلامی باید پیاده شود، امکان پذیر است.

 

علم الهدی با بیان اینکه آقای رئیسی اگر رئیس جمهور شود، می‌تواند در طول 4 سال 4 امر مهم معیشت، مسکن و تولید به سرانجام برساند، و اگر در این مدت زمان برسد، دیگر چرخ‌های مملکت را به حرکت درخواهد آورد.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal