آخرین اخبار

23. خرداد 1400 - 12:35   |   کد مطلب: 39200
حجت‌الاسلام سید موسی حسینی مجد بابیان اینکه نا مدیریتی در مسئله رفاه و معیشت مردم کم بوده و این مسئله جلوی چشم را نمی‌شود انکار کرد، گفت: ما انتظار نداریم مدیران در موضوع انتخابات و تبلیغات مصداقی وارد شوند اما همگرایی، هم افزونی و آوردن مردم پای صندوق رأی باید کمک بدهند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی مجد، امام‌جمعه اسدآباد در شورای اداری این شهرستان با تأکید بر تشویق مردم به حضور و مشارکت در پای صندوق‌های رأی گفت: هیچ‌کسی حق ندارد حتی یک نفر را از رأی دادن ناامید کند.

 

وی بابیان اینکه خدمات همه دولت‌ها قابل‌تقدیر است و انصافاً زحماتی کشیده شده، اظهار کرد: البته نا مدیریتی در مسئله رفاه و معیشت مردم کم بوده و این مسئله جلوی چشم را نمی‌شود انکار کرد.

 

امام‌جمعه اسدآباد با تأکید برداشتن وجدان کاری، گفت: مسئولیتی که شما بر عهده‌دارید، وظیفه شمارا سنگین کرده و باید تا زمانی که مسئولیت دارید باوجدان کاری پای‌کار باشید.

 

وی با تأکید بر تشویق مرد به مشارکت حداکثری از سوی رؤسای ادارات، گفت: یکی از روش‌های دعوت مردم به مشارکت در انتخابات، ارسال پیامک از طریق سامانه‌هاست.

 

حسینی مجد تأکید کرد: ما انتظار نداریم مدیران در موضوع انتخابات و تبلیغات مصداقی وارد شوند اما همگرایی، هم افزونی و آوردن مردم پای صندوق رأی باید کمک بدهند.

 

وی با اشاره به بهره‌برداری از سد نعمت‌آباد، از مسئولان خواست که از این آب برای آبیاری فضای سبز گردنه استفاده کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal