آخرین اخبار

23. خرداد 1400 - 13:09   |   کد مطلب: 39202
محمد شیرزادی با اشاره به مشکل متصدیان نانوایی برای تهیه آرد ، خطاب به فرماندار، گفت: کی می‌خواهد مشکل آرد در این شهرستان حل می‌شود، ظاهراً هم سامانه مشکل دارد!

به گزارش آوای سیدجمال، محمد شیرزادی، دادستان شهرستان اسدآباد در شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه درزمینهٔ تبلیغات زودهنگام تعدادی پرونده داشتیم، اظهار کرد: البته  پرونده خاصی انتخاباتی در شهرستان نداریم تنها موضوع تبلیغات در فضای مجازی است که متأسفانه با عدم رعایت ادب و الفاظ بد له یا علیه کاندیداها انجام می‌شود.

 

 

وی با تأکید بر درخواست صدور کارت ضابطیت از سوی رؤسای ادارات، گفت: البته برخی از مدیران این کارت را دریافت کردند.

 

 

دادستان شهرستان اسدآباد حفظ و حراست از اماکن اداری و بانک‌ها را وظیفه ذاتی رؤسای ادارات دانست و گفت: برخی ادارات و بانک‌ها یا نه دوربین ندارند و یا دوربین آن‌ها کیفیت چندانی ندارد و نیاز به تعویض دارد و رسیدگی به آن‌ها از وظایف رؤسای ادارات است.

 

 

 وی با تأکید بر اینکه گزارش‌هایی که رؤسای ادارات به مسئول بالادستی می‌دهند، باید مستند باشد و در غیر این صورت جرم انگاری شده است، افزود: البته در طول این مدت که ما در خدمت شهرستان هستیم، خیلی از این موارد جرم انکاری نداشتیم یا ادارات شهرستان سالم اند یا به ما گزارشات نرسیده است.

 

 

شیرزادی با بیان اینکه جرائم مختلف کارکنان دولتی از اختلاس، رشوه و اختلال در امانت را مدیران باید گزارش دهند، گفت: البته از این نوع جرائم  خیلی در شهرستان نداشتیم که این جای شکر دارد.

 

 

وی حفظ حقوق عامه را یکی از اختیاراتی دانست که قانون به دادستان داده، گفت: البته ما با همکاری رؤسای ادارات می‌توانیم به آن عمل کنیم که نمونه و مصادیق این حقوق، عدم تجاوز به بستر رودخانه‌ها، کوه خواری، زمین‌خواری است که باید مراقب این باشیم که این موضوعات رخ ندهد.

 

 

دادستان شهرستان اسدآباد با اشاره به حفاری‌های غیرمجاز در شهرستان ، افزود:  نیاز است که میراث فرهنگی در این زمینه بیشتر توجه کرده و گزارش دهد.

 

 

وی با اشاره به وضعیت ندامتگاه شهرستان، گفت: پیگیر ساخت این ندامتگاه هستیم.

 

 

 شیرزادی متولی پلاک گذاری درختان در شهر را شهرداری دانست و گفت: متأسفانه به این موضوع اهمیتی داده نشده و ما باید بدانیم در این شهر چند درخت داریم که این امر در همه شهرهای استان انجام شده است.

 

وی در پایان سخنانش به مشکل متصدیان نانوایی برای تهیه آرد اشاره کرد و گفت: آقای فرماندار کی می‌خواهد مشکل آرد در این شهرستان حل می‌شود، ظاهراً" هم سامانه مشکل دارد!

 

این شورای اداری در آستانه انتخابات 1400 و آخرین روزهای عمر دولت تدبیر و امید در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان برگزار شد که همچنان برای صوت دچار مشکل فنی است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal