آخرین اخبار

27. خرداد 1400 - 11:54   |   کد مطلب: 39240
امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای مشترک، از مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، در استانه 28 خرداد روز انتخابات 1400 مسئولان ارشد شهرستان اسدآباد در بیانیه ای مشترک مردم را به حضور در انتخابات دعوت کردند.

در متن  این بیانیه  آمده  است؛

 

 حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب، و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است.

 

در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و شوراها هستیم. انتخاباتی که تضمین کننده جمهوریت، استقلال و عزت میهن اسلامی است.

 

مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون، با حضور مؤمنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب اسلامی در پیش چشم جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت‌ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

 

حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش‌رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب، و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است. این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند.

 

با تعظیم و تکریم  بر ملت سربلند  ایران اسلامی به‌ویژه مردمان دیار  سیدجمال‌الدین اسدآبادی که خود را برای حضوری دشمن‌شکن و «آگاهانه» در انتخابات پیش‌رو آماده ساخته است، دعوت می‌کنیم با حماسه حضورخود در پای صندوق‌های رای بار دیگر شرنگ شکست را بر دشمنان نظام جمهوری اسلامی چشانده و حضور پررنگ خود را با شور و  مشارکت حداکثری و گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد  به رخ جهانیان بکشانند و بار دیگر پایبندی خود به نظام را ثابت کنند و به جهانیان بفهمانند که ملت ایران اسلامی به کوری چشم دشمنان هنوز هم حافظ نظام و آرمان‌های والای امام راحل ، شهدا و رهبری هستند و تا پای جان از این انقلاب و دستاوردهای آن دفاع خواهند کرد و راه امام راحل ،شهدا و  سردار شهید سلیمانی‌های والامقام همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal