آخرین اخبار

28. خرداد 1400 - 6:29   |   کد مطلب: 39245
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با همه گله مندی ها نگاهشان به انتخابات فراتر بوده و به خاطر وطن و مملکت، رهبری و آرمان های ولایی شهدا با شور انتخاباتی حماسه حضور دیگری خلق کرده و حضور حداکثری و مشارکت گسترده در پای صندوق های رأی خواهند داشت.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی واله اظهار کرد: امروز فرصتی است که مردم پشت سر رهبری در پاسخ به ندای رهبر تنها به فکر اقتدار ایران اسلامی، وحدت نظام و لبیک گفتن به آرمان های شهدا باشند چراکه اگر امروز شهدا زنده بودند بدون در صف مقدم صندوق های رأی حضور داشتند. 

 

وی با تأکید بر انتخاب اصلح و آگاهانه و با بیان اینکه مشارکت حداکثری واجدین شرایط در انتخابات بسیار مهم است، تصریح کرد: حضور بالای مردم در این عرصه نمایشی از اقتدار جمهوری اسلامی در جهان است و نقشه و تلاش براندازان خارجی و حامیان داخلی آنها برای تحریم انتخابات را بی اثر می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه در آستانه تصمیمی بزرگ برای کشورمان قرار داریم و سرنوشت ما به عنوان یک ملت، چنان در هم تنیده است که هر تصمیم جمعی ما، نه تنها برای چهار سال بلکه برای سال های متمادی، زندگی تک‌تک ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ و با بصیرت کشور در روز انتخابات حماسه ای دیگر خلق کرده و با مشارکت گسترده و انتخابی آگاهانه کشورمان را بیش از پیش در مسیر توسعه قرار داده و نقشه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در ادامه با بیان اینکه انتخابات هدیه و فرصتی است که این انقلاب در اختیار ما قرار داده است، یادآور شد: باید قدر این فرصت را بدانیم و با هر علاقه و سلیقه‌ای که داریم در انتخابات شرکت کنیم.

 

وی بیان کرد: برخی دشمنان  با فریب می‌خواهند حق مشارکت سیاسی و اجتماعی و شرکت در انتخابات را از مردم ما بگیرند اما مردم ما آگاه‌تر و بصیرتر از این هستند که گول تبلیغات دروغین دشمن را بخورند و به این شایعات توجه نخواهند کرد و با حضور پرشور در انتخابات دشمن را ناکام خواهند گذاشت.

 

وی همراهی و همگامی همه آحاد جامعه در انتخابات ملی و میهنی را  سبب حماسه بزرگ و بیمه کشور دانست و اظهار کرد: مشارکت در انتخابات امر کوچکی نیست و برای شرکت در این حرکت بزرگ ملی همه به پای صندوق‌های رأی خواهیم رفت.

ایسنا

انتهای پیام 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal