آخرین اخبار

10. تير 1400 - 10:33   |   کد مطلب: 39369
حبیب شهبازی با بیان اینکه تعداد هزار و 877 نفر داوطلب کنکور در اسدآباد به رقابت می پردازند، گفت: 10 درصد از داوطلبان کنکور در گروه‌های هنر و علوم انسانی در آزمون شرکت نکردند.

حبیب شهبازی،  نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش کشور در اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، بااشاره به اینکه در کنکور سراسری سال 1400 در اسدآباد، تعداد هزار و 877 نفر شرکت کننده به رقابت می پردازند، اظهار کرد: از این تعداد هزار و 244 نفر برای اولین بار است که در این آزمون می‌کنند.

 

وی تأکید کرد: بیش از 60 درصد شرکت‌کنندگان کنکور امسال در اسدآباد را دختران و 34 درصد را پسران تشکیل می‌دهند.

 

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش کشور در اسدآباد گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور از روز 9 در شهر اسدآباد آغاز و تا 12 تیرماه در رشته های هنر، ریاضی، زبان خارجه در دو حوزه خواهران در دانشگاه سیدجمال و حوزه برادران در دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه در کنکور امسال اسدآباد گروه هنر کمترین داوطلب را داشته است، افزود: از مجموع شرکت‌کننده‌ها در رشته هنر حدود 26 نفر پسر و 75 نفر دختر بودند که در روز اول برگزاری کنکور آزمون دادند.

 

شهبازی گفت: امروز 10 تیرماه داوطلبان گروه علوم انسانی و ریاضی فنی در حال برگزاری آزمون هستند که در رشته ریاضی تعداد 74 پسر و  47 دختر، در رشته علوم انسانی تعداد  250 پسر و 335 نفر دختر هستند.

 

وی با بیان اینکه روز جمعه گروه تجربی آزمون خواهند داد، گفت: از مجموع 910 نفر شرکت کننده در این گروه 582 نفر دختر و مابقی پسر هستند.

 

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش کشور در اسدآباد تأکید کرد: در روز آخر برگزاری کنکور سراسری مجموعا" 152 نفر در گروه زبان خارجه آزمون خواهند داد که از این تعداد 52 پسر و 102 دختر هستند.

 

وی در خصوص آمار شرکت کنندگان مبتلا به کرونا در کنکور امسال، گفت: در زمان ثبت نام کنکور آنانی که در سازمان سنجش خوداظهار ابتلا به کرونا را پر کردند، آزمون‌شان به صورت مجزا در بیمارستان برگزار می‌شود که خوشبختانه در طی این دو روز این سازمان اماری از مبتلایان به کرونا در اسدآباد را به ما اعلام نکرد.

 

شهبازی با بیان اینکه کنکور امسال با رعایت پروتکل بهداشتی در این شهرستان در حال برگزاری است، گفت: ما در هنگام ورود شرکت کنندگان عملیات تب سنجی و خوداظهاری را انجام می‌دهیم.

 

وی با بیان اینکه در طی دو روز برگزاری کنکور تاکنون 10 درصدی از ثبت‌نام کنندگان در گروه هنر کنکور امسال حضور نیافتند، افزود: به صورت سرانگشتی 10 درصدی از هم در گروه انسانی و ریاضی فنی در این آزمون شرکت نکردند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal