آخرین اخبار

12. تير 1400 - 12:37   |   کد مطلب: 39385
حجت‌الاسلام محمدرضا سهرابی از توزیع 10 هزار پرس غذای گرم با عنوان "اطعام علوی" در شهر پالیز اسدآباد همزمان با روز عید غدیر با کمک مردم خیرخواه شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدرضا سهرابی، مسئول مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) شهر پالیز اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از پخت و توزیع 10 هزار غذای گرم در این شهر خبر داد و اظهار کرد: این کار بزرگ برای اولین بار در شهرستان اسدآباد به مناسبت روز عید غدیر خم و همزمان با عید ولایت و امامت با عنوان اطعام علوی انجام می‌شود.

 

 

وی با بیان اینکه در این کار خداپسندانه بزرگ خیرین و مردم خیرخواه جامعه به کمک مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) شهر پالیز می‌آیند، گفت: هر فرد می‌تواند با واریز مبلغی به شماره کارت 6037997950194739 به نام مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) شهر پالیز سهم خود را از این سفره عید بگیرد.

 

 

مسئول مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) شهر پالیز اسدآباد با اشاره به تازه تأسیس بودن شهر پالیز، یادآور شد: در ایام عید غذیر جشن بزرگ عید امامت و ولایت و مراسم عقد اخوت بزرگان شهر پالیز برگزار می شود.

 

وی در ادامه از کمک 18 میلیون تومانی محسن چاوشی، خواننده محبوبی ایرنی به شهروندی در اسدآباد خبر داد و گفت: این امر تحسین برانگیز آقای چاوشی با ارسال فیلمی از زندگی شهروند نیازمندی به او انجام شد.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal