آخرین اخبار

12. تير 1400 - 13:15   |   کد مطلب: 39386
سرهنگ حمیدرضا سعیدزاده گفت: از پنجم تا یازدهم تیرماه سالجاری عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام به اعمال قانون ۲۰۰ هزار تومانی یک هزار و ۶۰۴ دستگاه خودرو به علت تردد در زمان اجرای محدودیت شبانه یعنی از ساعت ۲۲ تا سه بامداد، کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ حمیدرضا سعیدزاده  بیان کرد: از پنجم تا یازدهم تیرماه سالجاری عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام به اعمال قانون ۲۰۰ هزار تومانی یک هزار و ۶۰۴ دستگاه خودرو به علت تردد در زمان اجرای محدودیت شبانه یعنی از ساعت ۲۲ تا سه بامداد، کردند.

 

 

وی اضافه کرد: همچنین ۳۰۱ دستگاه خودرو به علت ورود از استان های دارای وضعیت نارنجی به همدان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند اما جریمه یک میلیون تومانی که شامل خودروهای ورودی از استان های دارای وضعیت قرمز به حوزه استحفاظی استان همدان می شود، در یک هفته گذشته نداشته ایم.

 

 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان از دادن ۶ هزار و ۵۳۳ تذکر در یک هفته گذشته خبر داد و افزود: ۴۳۰ بازدید توسط پلیس از صنوف و اماکن صورت گرفت که به ۵۰۳ واحد متخلف بهداشتی تذکر داده شد.

 

 

سرهنگ سعید زاده ادامه داد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی از هفتم تیرماه سالجاری در استان همدان به اجرا گذاشته شد و با اجرای آن حاشیه تفرجگاه ها و اماکن تفریحی که محل اسکان مسافران شده بود پاکسازی شد.

 

 

وی بیان کرد: همچنین با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بازدیدهایی از باغ تالارها و رستوران ها در یک هفته گذشته صورت گرفت که تعداد زیادی قلیان هم جمع آوری شد.

 

 

سعید زاده گفت: با اجرای این طرح تعداد زیادی از معتادان متجاهر که با جولان در معابر، چهره شهر را مخدوش کرده بودند جمع آوری شدند.

 ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal