آخرین اخبار

14. تير 1400 - 13:18   |   کد مطلب: 39408
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت که امکان اطلاع از نحوه و زمان خاموشی و قطعی برق مشترکان این استان به منظور تسهیل دسترسی شهروندان و برنامه ریزی مناسب، از طریق کد دستوری(تلفن همراه) فراهم شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، شیرزاد جمشیدی افزود: مشترکان برق همدان می‌توانند با شماره گیری کد دستوری ( #۲۱۱۲۱*۶۶۵۵* ) از تلفن همراه، از زمان خاموشی و وضعیت قطعی برق محل سکونت خود در طول روز مطلع شوند.

 

 

وی اظهار داشت: مشترکان پس از شماره گیری این کد دستوری، به قسمت استعلام خاموشی رفته و شماره قبض خود را وارد کنند.

 

 

به گفته جمشیدی، این خدمت نیازی به اینترنت و یا تلفن همراه هوشمند ندارد و مشترکان با هر گوشی می توانند از زمان قطعی برق و خاموشی محدوده محل سکونت خود مطلع شوند.

 

 

وی اظهار داشت: تمامی اپراتورهای تلفن همراه، به این سامانه متصل شده اند و ارائه این خدمت به مشترکان برق استان همدان به صورت رایگان انجام می شود.

 

 

 روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان امروز با صدور اطلاعیه ای جدول جدید زمان‌بندی(روزانه و هفتگی) اعمال خاموشی مشترکان برق در مناطق مختلف همدان را اعلام کرد.

 

 

در جدول جدید زمان بندی قطع برق مشترکان استان همدان، علاوه بر تعیین مدت زمان خاموشی، آدرس مناطق و محلات تقسیم بندی شده در قالب گروه های ۶ گانه نیز برای اطلاع شهروندان مشخص شده است.

 

 

در این اطلاعیه مشخص است که برق برخی از گروه ها به احتمال زیاد، ۲ بار در طول روز قطع می شود.

 

ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal