آخرین اخبار

15. تير 1400 - 9:04   |   کد مطلب: 39410
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان از بی برنامگی در روند خاموشی ها و همچنین اطلاع رسانی نامناسب در مورد زمان قطعی برق مشترکان استان، انتقاد کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، "حسن خانجانی" روز دوشنبه با بیان اینکه بر اساس اعلام مسئولان مربوطه وجود مشکلات در تولید برق کافی بروز خاموشی های زمان بندی شده را اجتناب ناپذیر کرده است، افزود: با این وجود این مساله نباید با بی برنامگی در اطلاع رسانی درباره‌ ساعات قطع برق منجر به بروز مشکل برای مردم شود.

 

 

وی تاکید کرد: دادستانی همدان در این خصوص بر برنامه ریزی دقیق تاکید دارد و  کوتاهی و ضعف در بی برنامگی ها و مشکل آفرینی برای شهروندان را نمی پذیرد.

 

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان اظهار داشت: شهروندان با ارسال پیام از طریق شبکه های اجتماعی یا تماس تلفنی نسبت به قطعی مکرر و بی برنامه برق و عدم اطلاع رسانی دقیق گلایه کرده و از این شرایط انتقاد دارند.

 

 

خانجانی افزود: این انتقادها تنها مربوط به یک قشر نیست بلکه کسبه، دانشجویان، اساتید، کشاورزان، نانوایی ها و دیگر اقشار از وضعیت موجود گلایه مند هستند.

 

 

وی اضافه کرد: دادستانی برای رفع این مشکل با مسئولان برق استان همدان رایزنی کرده اما آنها در پاسخ عنوان کردند که تامین برق مورد نیاز مشترکان نه تنها در همدان بلکه در سراسر کشور با مشکلاتی همراه است.

 

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان افزود: هر چند قطعی برق از طریق مرکز و سراسری انجام می شود اما پیگیری های این دادستانی تا احقاق حق مردم استان ادامه دارد. 

 

 

خانجانی ادامه داد: یکی از گلایه های شهروندان قطعی برق برخلاف ساعات تعیین شده در جدول های اعلامی از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان است که اسناد موجود این گفته ها را تصدیق می کند.

 

 

وی خواستار اعلام برنامه ای دقیق برای خاموشی ها شد تا مردم بتوانند برنامه های کاری و زندگی خود را به درستی تنظیم کنند.

 

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان با بیان اینکه دادستانی پیگیر علت بی برنامگی ها و مدیریت نامناسب در قطعی برق است از شهروندان خواست با توجه به افزایش دما و گرم شدن هوا  و بالارفتن مصرف برق، همراهی های لازم را در مصرف بهینه انرژی و جلوگیری از هدر رفت برق انجام دهند.

ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal