آخرین اخبار

16. تير 1400 - 11:35   |   کد مطلب: 39422
معصومه کاکایی از اجرای طرح "هم رفیق" به صورت چهره به چهره در هفته حجاب و عفاف خبر داد و گفت: البته این طرح در بلندمدت اجرایی می‌شود.

معصومه کاکایی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، حجاب وعفاف را از دستورات دین مبین اسلام دانست و اظهار کرد: از نظر قران کریم عفت و پاکدامنی با آفرینش و فطرت زن به هم آمیخته و در آفرینش او جایگاه عظیم دارد که هم خود زنان خواهان عفت و پاکدامنی هستند و هم دیگران زن را با این ویژگی می خواهند.

 

وی با بیان اینکه عفت درونی زن در استحکام بنیان خانواده اثر بخش است، افزود: از نظر دین اسلام زن نباید همچون کالای ناچیزی در معرض همگان قرار بگیرد.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه بانوان این شهر با پیوستن به پویش " حجاب من، حیای تو، حیای من، عفاف تو" ، بر لزوم و توجه ویژه به زنان با حجاب تأکید دارند.

 

وی با اشاره به برنامه های هفته حجاب وعفاف در اسدآباد، تصریح کرد: ما در این هفته برنامه های متنوع داریم که البته بخشی از آنها به صورت بلند مدت اجرایی خواهند شد.

 

کاکایی با اشاره به اینکه یکی از طرح های هفته حجاب که به صورت بلند مدت اجرایی می شود، طرح "هم رفیق" است که به صورت چهره به چهره اجرا می‌شود، افزود: در این هفته نشستهای با موضوع تحکیم خانواده برگزار خواهد شد.

 

وی از برگزاری جشن ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) ویژه خواهران در اسدآباد خبر داد و افزود: این امر به صورت محله ای و پایگاهی انجام خواهد شد.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد دیدار اعضا کمسیون بانوان شهرستان با امام جمعه، فضا سازی وآذین بندی با موضوع حجاب، اهدا چادر به زنان بی بضاعت توسط بسیج اصناف، فراخوان مقاله با موضوع "حجاب وعفاف"، مسابقه نقاشی در فضای مجازی با موضوع (من حجاب را دوست دارم)، تذکر لسانی همراه با توزیع ماسک در سطح شهرستان، تقدیر و تشکر از زنان کارمند و آرایشگر محجبه، ویزیت رایگان توسط دکتر زنان در دو منطقه محمود بیگی و شهرک قندی، کرسی آزاداندیشی توسط حوزه علمیه خواهران، برگزاری نمایشگاه حجاب وعفاف را از جمله برنامه های این هفته در شهرستان برشمرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal