آخرین اخبار

2. مرداد 1400 - 20:05   |   کد مطلب: 39570
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف دو تن جو قاچاق و فاقد مجوز حمل در این شهرستان به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، افشین یاری امروز  اظهار کرد: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه فردی مقداری جو را در یک دستگاه خودرو نیسان بارگیری کرده و بدون مجوز قصد انتقال آن به سمت استان‌های غربی را دارد، بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

 

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی «جنت‌آباد» پس از هماهنگی با مراجع قضایی، این خودرو را در محور اصلی اسدآباد به کنگاور متوقف کرده و به بازرسی آن پرداختند.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: در نتیجه بازرسی از خودرو، مقدار دو تن جو فاقد هرگونه مجوز حمل کشف و راننده و سرنشین آن نیز دستگیر شدند.

 

 

وی با اشاره به ارزش نهاده دامی مکشوفه که بالغ بر120 میلیون ریال برآورد شده است، یادآور شد: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و متهمان نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

 

کشف ۴ فقره انواع سرقت در اسدآباد

یاری در ادامه از کشف چهار فقره انواع سرقت و دستگیری سه سارق در نتیجه اجرای طرح های انتظامی طی سه روز گذشته در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت نیز دراین شهرستان اجرا شد.

 

 

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، چهار فقره انواع سرقت شامل موتورسیکلت، اماکن خصوصی و وسایل داخل خودرو کشف و سه نفر سارق نیز دستگیر شد.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به سایر عملکرد رده های تابعه در این مدت، ادامه داد: علاوه برکشف مقداری انواع مواد مخدر، ۱۳ نفر معتاد و خرده‌فروش موادمخدر، یک نفر جلبی و پنج نفر هم به دلیل ارتکاب به سایر جرائم دستگیر و همچنین تعداد ۹ دستگاه وسایل نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 

 

وی در خاتمه با قدردانی از شهروندان، همکاری آنان را در اجرای طرح‌های انتظامی و ایجاد امنیت پایدار موثر دانست و درخواست کرد موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal