آخرین اخبار

5. مرداد 1400 - 14:08   |   کد مطلب: 39598
رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان اسدآباد و استان همدان خبر داد
طبخ و توزیع 10 هزار پرس غذای گرم در عید غدیر در اسدآباد
فرامرز لطیفی از طبخ و توزیع 10هزار پرس غذا در روز عید غدیر در نقاط مختلف شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: همه مراسمات مذهبی با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد.

فرامرز لطیفی، رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان اسدآباد و استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از برگزاری جشن غدیر در میدان غدیر این شهر خبر داد و اظهار کرد: این جشن به مناسبت عید امامت و ولایت با محوریت شورای هیئات مذهبی در شهرستان اجرا می شود.

 

وی همچنین از برپایی کاروان شادی همراه با مولودی خوانی مداحان خبر داد و گفت: در این کاروان  و علی علی گویان مرشدان باستانی شهرستان با اجرای ضرب انجام می‌شود.

 

برپایی کاروان خودرویی و ماشین نویسی در سطح شهر، جشن شادی شب عید غدیر در پارک ملت با برنامه های شاد و متنوع همراه اهدای جوائز، طبخ و توزیع ده هزار پرس غذا در نقاط مختلف شهرستان، اجرای سنت حسنه عقد اخوت بین فعالان فرهنگی مذهبی و اجتماعی، نورافشانی در شب و شام عید غدیر در تمام مساجد و هیئات ، ایستگاه صلواتی و پذیرایی از محبان و دوستداران اهل بیت(ع) را از جمله برنامه‌های ایام الاولایه برشمرد.

 

وی تأکید کرد: خط قرمز ما هیئتی‌ها حفظ سلامت و جان محبین اهل بیت(ع) است و این اطمینان را به مردم  و دوستداران اهل بیت(ع) خواهیم داد که مراسمات با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal