آخرین اخبار

8. مرداد 1400 - 16:18   |   کد مطلب: 39618
در خطبه های نماز جمعه مطرح شد؛
اختلاف بین علما و مردم شیطنت دشمنان بوده و هست
حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد گفت: اختلاف بین علما و مردم شیطنت دشمنان بوده و هست، نباید مشکلات معیشتی و اقتصادی شود که مردم از علما و مراجع و حوزه‌های علمیه جدا شوند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان توصیه و سفارش کرد.

 

وی بااشاره به حادثه روز مباهله، گفت: این روپز روز پیروزی و حق است.

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به روز تکریم خانواده و بازنشستگان، گفت: امروز اعضای خانواده باید در اخلاق، بردباری، صبر، خوش رویی، دوری از کینه و انتقام، بنیان و بالابردن ظرفیت در کنار هم زندگی کنند و قدر یکدیگر را بدانند، و کانون خانواده را گرم نگه دارید.

 

 

وی با اشاربه سالروز صدور فرمان مشروطه، گفت: اختلاف بین علما و مردم شیطنت دشمنان بوده و هست، نباید مشکلات معیشتی و اقتصادی شود که مردم از علما و مراجع و حوزه‌های علمیه جدا شوند.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد از نشانه های سعادت همنشینی با علما خواند و گفت: امام راحل در عین اینکه باتقوا و عالم ترین، فاضلترین بود، به عنوان سیاستمدارترین شخصیت بود و همینطور رهبر انقلاب در عین حال که فاضلترین شخصیت در بین علماست، سیاستمدارترین است، سیاست ودیانت با هم آمیخته است.

 

 

وی ازبرگزار کنندگان مراسمات مذهبی اخیر در اعیاد قربان و غدیر قدردانی کرد و گفت: ۱۰ هزار غذای نذری در روز عید غدیر یک کار بزرگ بود که قابل تقدیر است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal