آخرین اخبار

9. مرداد 1400 - 12:26   |   کد مطلب: 39627
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: وضعیت هوای استان برای گروه‌های حساس ناسالم است.

به گزارش آوای سیدجمال، روح‌الله زاهدی در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: هوای همدان از نظرشاخص‌های آلودگی تا چند روز آینده برای گروه‌های حساس، ناسالم است و همدانی‌ها باید بیشتر مراقب سلامتی خود باشند.
 

 

وی ادامه داد: در دو روز گذشته نسبت به هفته‌ای که گذشت، چند درجه‌ای کاهش دما را داشته‌ایم که انتظار می‌رود این روند تا پایان هفته ادامه داشته باشد و از گرمای طول روز کاسته شود.
 

 

این کارشناس هواشناسی با اشاره به روطوبت و ابرناکی سطح استان و به‌ویژه در مناطق شمالی استان، خاطر نشان کرد: این شرایط تا پایان هفته تداوم دارد و ممکن است در بعضی مواقع شاهد قطرات باران باشیم.

 

زاهدی  با بیان اینکه در بعدازظهر امروز وزش باد شدید لحظه‌ای انتظار می‌رود، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه فرودگاه همدان سرعت باد بالای ۵۰ کیلومتر درساعت ثبت شده این در حالیست که در ایستگاه شیرین‌سو تا ۸۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

 

 وی با اشاره به اینکه از نظر کیفی هوای همدان غبار آلود است و انتظار می‌رود  در نیمه دوم هفته شفافیت هوا بهتر شود، خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه هواشناسی فرودگاه همدان کمترین دما ۱۶ درجه سلسیوس وبیشترین دما با ۳۴ درجه سلسیوس ثبت شده است.

 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان  یادآور شد: شهرستان بهار با ۱۳ درجه خنک‌ترین واسدآباد با ۳۷ درجه سلسیوس گرمترین نقطه در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

انتهای پیام
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal