آخرین اخبار

13. مرداد 1400 - 6:52   |   کد مطلب: 39667
فردین جمور با تأکید بر اینکه برای انتخاب شهردار در فرصتی کوتاهی که داریم، روی پاک دستی، تعهد، تخصص، مدیریت جهادی و قوی و سکونتش در شهر مصر هستیم، گفت: از شهرداران سابق این شهر هم جزء گزینه های ماست که قرار است یکی از آنان برنامه خود را ارائه بدهد.

فردین جمور، منتخب ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، یکی از چالش‌های پیش‌ روی شورا را انتخاب شهردار دانست و گفت: انتخاب شهردار مهم و از وظایف شوراست که باید فردی قوی، توانمند، متعهد  و متخصص و از سابقه مدیریت شهری برخوردار باشد.

 

وی با بیان اینکه چند گزینه را برای تصدی شهرداری شهر اسدآباد معرفی و بحث شده است، گفت: قرار است این گزینه ها برنامه بدهند که تعدادی از آنها انجام شده است.

 

منتخب ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر اسدآباد علیرضا فعله‌گری را از گزینه های منتخبین شورای دره ششم برای تصدی شهرداری دانست و گفت: البته یک الی دو نفر از شهرداران سابق هم برای تصدی شهرداری این شهر مطرح بود که البته یکی از آنان قرار است برنامه خود را ارائه دهد.

 

وی تأکید کرد: برای انتخاب شهردار در فرصتی کوتاهی که داریم باید روی پاک دستی، تعهد، تخصص، مدیریت جهادی و قوی تأکید کنیم، البته مصر هستیم که شهردار منتخبی ما در شهر ساکن باشد حتی اگر غیر بومی باشد.

 

 جمور از دیگر چالش های مدیریت شهری را ترافیک در سطح شهر خواند و گفت: شهر اسدآباد به لحاظ جمعیت و وجود وسایل نقلیه تغییر کرده و ترافیک شهری ایجاد شده، درحالی که هنوز وضعیت خیابان‌ها آن تغییر نکرده است.

 

وی با بیان اینکه آسفالت معابر و خیابان‌ها یکی از معضلات شهری اسدآباد است که البته در دوره های گذشته اقداماتی صورت گرفته، گفت: بسیاری از معابر و خیابانهای ما نیاز به آسفالت و بهسازی دارد.

 

منتخب ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر اسدآباد مبلمان شهری، فضای سبز را از دیگر مشکلات و مسائل در حزه شهری برشمرد.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal