آخرین اخبار

15. مرداد 1400 - 15:23   |   کد مطلب: 39681
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد با قدردانی از خبرنگاران گفت: داشتن روحیه امانت داری، حفظ حیثیت، آبروی مردم، تقویت نظام، پیروی از ولایت، استحکام عقاید مردم،، انعکاس اخبار مستند و موثق از مواردی اسنت که باید در شوق خبرنگاری عمل کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، به  قداست محرم اشاره و اظهار کرد: از همین حالا باید برای عزای حسینی سر درب منازل، بازار و ادارات سیاهپوش و تکایا و مساجد آماده سازی شود و به استقبال محرم برویم.

 

 

وی با تأکید بر ایجاد شور و شوق حسینی با اجرای برنامه‌های مذهبی و عزاداری بین جوانان و نوجوانان، گفت: ذاکران و مداحان باید در گفتار، شعرخوانی ، روایت خوانی و ذکر قیام سیدالشهدا از مطالب بی محتوا و بی سند دوری بورزند.

 

 

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر ارزش نهادن بر انقلاب و پیروی از ولایت، گفت: باید همه مراسمات عزاداری امام حسین ع با رعایت پروتکل بهداشتی ، استفاده ماسک و با مدت زمان کوتاه اما مفید و پرمحتوا برگزار و مردم هم در برنامه ها حضوری پررنگ داشته باشند، چرااین حضور اجر وقرب دارد.

 

 

 وی بااشاره به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر از ابتدای محرم، گفت: اگر به صورت جهادی و مجادهدانه در دانشکاه فعالیتی انجام نشود، دانشگاه دچار صدماتی خواهد شد.

 

 

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی در ۱۷ مرداد و همه خبرنگاران شهید، از زحمات خبرنگاران قدردانی کرد و گفت: داشتن روحیه امانت داری، حفظ حیثیت، آبروی مردم، تقویت نظام، پیروی از ولایت، استحکام عقاید مردم،، انعکاس اخبار مستند و موثق از مواردی اسنت که باید در شوق خبرنگاری عمل کنند.

 

 

وی از خبرنگارانی که در انعکاس اخبار نماز جمعه و خطبه ها زحمت می کشند، قدردانی کرد.

 

 

امام جمعه اسدآباد با تبریک آغاز به کار دولت مردمی سیزدهم و دوره ششم شوراها، گفت: ان شالله که اعضای هیأت دولت و شوراها با روحیه انقلابی، عدالت محورانه و جهادی طوری مدیریت کنند که خود را به مردم ثابت و مایه افتخار شوند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal