آخرین اخبار

20. مرداد 1400 - 23:28   |   کد مطلب: 39728
حسن‌رضا زارعی با بیان اینکه با پیگیری که نماینده مجلس و فرماندار داشتند، مجوز یک نیوسایت موبایل در ملحمدره را اخذ خواهیم کرد که البته زمین آن تملک شده، گفت: ما از مردم ۷۰۰ میلیون تومان و از ادارات ۴۴۰ میلیون تومان طلب داریم که درصورت پرداخت آن خدمات بهتری ارائه خواهیم داد.

به گزارش آوای سیدجمال، حسن‌رضا زارعی، رئیس اداره مخابرات شهرستان اسدآباد در  نشست تجلیل از خبرنگاران این شهرستان، با بیان اینکه به رسانه و ظرفیت آن برای پیشرفت و توسعه اعتقاد راسخ داریم، اظهار کرد: یک مدیر با ارتباط و تعامل با رسانه میتواند به موفقیت برسد کمااینکه نباید از رسانه ها فراری باشد و انتقاد سازنده آن بهره بگیرد.

 

وی با بیان اینکه فعالان مجازی قبل از انتشار هرگونه خبر از صحت آن مطلع و مطالبه کنند، گفت:  امانت داری در خبر از ویژگی های یک خبرنگار است.

 

رئیس اداره مخابرات شهرستان اسدآباد با ارائه گزارش عملکردی اداره مخابرات شهرستان، گفت: علی رغم تمام مشکلات از جمله شیوع کرونا و سرقت کابال مخابراتی توانسته ایم پاسخگوی مطالبات مردم و رضایتمندی را کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگرچه زیرساختهای ما جوابگو نیست اما کرونا ما را در این حوزه غافلگیر نکرد و در ارائه خدمات موفق بودیم، گفت: با همکاری خوب مردم روستای کینی سایه و پیگیری مسئولان، این روستا که فاقد تلفن بود را با اتصال به شبکه فیبرنوری سراسری آنان از خدمات مخابراتی بهره مند کردیم.

 

زارعی افزایش پهنای باند اینترنت را از برنامه های آینده  خود دانست و گفت: با پیگیری که نماینده مجلس و فرماندار داشتند، مجوز یک نیوسایت موبایل در ملحمدره را اخذ خواهیم کرد که البته زمین آن تملک شده و قول آغاز عملیات اجرایی یک ماه الی دو ماه آینده را به ما داده اند.

 

وی یادآور شد: برای اجرای این پروژه مخابراتی در ملحمدره ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

 

رئیس اداره مخابرات شهرستان اسدآباد با بیان اینکه مخابرات یک شرکت خصوصی است و درامدهای آن از اخذ هزینه خدماتی است که به مردم ارائه می‌شود، افزود: ما از مردم ۷۰۰ میلیون تومان و از ادارات ۴۴۰ میلیون تومان طلب داریم که درصورت پرداخت آن خدمات بهتری ارائه خواهیم داد.

 

وی سرقت کابل های مخابراتی را معضلی در این حوزه شهرستان دانست و گفت:  در حال حاضر به دلیل همین سرقت‌ها ۴ روستا قطع کامل ارتباط هستند.

 
زارعی با قدردانی از همراهی نیروی انتظامی در برخورد با سارقان کابل‌های مخابرات، تأکید کرد: مردم باید نسبت به بیت المال و اموال عمومی حساسیت داشته باشند و درصورت مشاهده هرگونه سرقتی گزارش دهند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal