آخرین اخبار

20. مرداد 1400 - 20:30   |   کد مطلب: 39730
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد گفت: خبرنگاران در کنار حق‌گویی و مطالبه‌گری، رعایت انصاف و داشتن وجدان درونی و روحیه امانتداریداشته باشند.

به گزارش آوای سیدجمالحجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در نشست با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی این شهرستان، با گرامیداشت شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار از صفات خبرنگار را در کنار حق‌گویی و مطالبه‌گری، رعایت انصاف و داشتن وجدان درونی و روحیه امانتداری دانست و گفت:  امروز رسانه ها باوجود انقلاب، باید در تحکیم و استحکام بخشی انقلاب با قلم و ابزار در دست در این راستا حرکت کنند.

 

وی انقلاب اسلامی را هدیه الهی دانست که تمام خوبی ها و برکات را با خود آورده است، افزود: امروز پاکدست ترین رهبر عالم را داریم و دشمنان و منافقان هم به وجود چنین رهبر پاکدامنی اعتراف می کنند.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به وجود ظرفیتهای نهادهای انقلابی از جمله سپاه قهرمان، بسیج، ارتش، گفت: در این کشور در هر برهه از زمان این نهادها در بحث کرونا و زلزله و سیل پای کار بودند و حامی مردم هستند.

 

وی به وجود بیش از ۹۰۰ نماز جمعه اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه با خستگی ناپذیری در امور مختلف اثر گذار بودند و ستادهای نماز جمعه در مسائلی چون کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به فقرا فعلیت داشتند.

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد با اشاره به استقلال دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی، گفت: علی رغم اینکه ۸۰ دانشگاه به مراکز استان‌ها ملحق شدند اما با پیگیری های ما به صورت مستقل باقی ماند.

 

وی یکی از یادگاری‌های ستاد نمازجمعه را برداشتن هزینه خیرات اموات دانست و از خبرنگاران خواست مردم را به حضور در نماز جمعه تشویق کنند.
انتهای پیام/ن ، 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal