آخرین اخبار

20. مرداد 1400 - 20:44   |   کد مطلب: 39732
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان بیش از ۱۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در ۲ عملیات جداگانه کشف و ضبط شدند.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار سلمان امیری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک مشخص شد، این باند با شیوه و شگرد های پیچیده اقدام به انتقال مواد مخدر از تهران به همدان می کنند.

 

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده یکی از قاچاقچیان در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در بازرسی از منزل وی، ۸۹ کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و نامبرده دستگیر و خودرو سواری آنها توقیف شد.

 

سردار امیری اضافه کرد: همچنین هفت کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین و چهار کیلوگرم روان گردان شیشه در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و شهرستان بهار کشف و ضبط شد.

 

به گزارش ایرنا یک تن و ۹۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه ماهه نخست سالجاری در این استان کشف و ضبط شده است که شامل ۶۶۶ کیلوگرم تریاک، ۱۲۱ کیلوگرم هروئین، ۱۲ کیلوگرم شیشه، ۴۸ کیلوگرم حشیش و یک تن و ۶۱ کیلوگرم سایر مواد است.

 

میزان انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در فصل بهار امسال نیز ۲۳ درصد افزایش داشته یعنی از ۲۲ به ۲۷ باند مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال رسیده است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal