آخرین اخبار

22. مرداد 1400 - 16:38   |   کد مطلب: 39739
امام جمعه اسدآباد گفت: عکس گرفتن دو سفیر انگلیس و روسیه بوی حقارت ملت ایران می‌دهد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با تأکید بر رعایت تقوای الهی، نمازگزاران را به عمل به خوبی و دوری از معصیت و گناه توصیه کرد و گفت: امام صادق ع در روایتی در بحارالانوار می‌فرماید که خداوند هر نعمتی را به بنده ای داد از او نگرفت مگر به سبب گناه که سزاوار سلب آن نعمت شد، خداوند نعمت‌هایی به انسان می‌دهد که گاهی قدردان آن نیست و شکرش را به جا نمی اورد.

 

 

وی بااشاره به آغاز ماه حزن و اندوه شهادت حضرت اباعبدالله ع و در استانه تاسوعا و عاشورا، این ایام غمبار را به تسلیت گفت و افزود: محرم، ماه بزرگی برای گرفتن درس بصیرت، دشمن شناسی، ایثار و امر به معروف است که باید این آموزه ها مرور و جامه عمل پوشانده شود‌.

 

 

امام جمعه اسدآباد به بذل و بخشش مال در راه امام حسین ع در ایام محرم، تصریح کرد: سر درب منازل و ادارات را مزین به نام شهید کربلا کنید و عزادار امام حسین ع باشید.

 

 

وی با تأکید بر اینکه در عین حالی که مراسمات عزای امام حسین ع را گرم می‌کنید، پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری برای سلامت خود و دیگران مراعات کنیم، افزود: رهبر انقلاب در این زمینه تأکید کردند که مخالفان با دستگاه عزاداری امام حسین به ما طعنه نزنند که آنها رعایت نمی‌کنند.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد با گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر، گفت: خداوند متعال هم امر و هم نهی کرده و این از خلقیات الهی است ، ما کامل نیستیم و در اموری مانند رعایت حجاب، تواضع و فروتنی، اخلاق، حلال و یا حرام بودن لقمه، مراعات حال فرزند و همسر، عدالت محور در معاملات و رفتار، مراعات استفاده از بیت المال نیاز به تذکر داریم.

 

 

وی فرازهایی از وصیت‌نامه سیدالشهدا ع را در خصوص امر به معروف و نهی از منکر خواند و گفت: باید با الگوگیری از رفتار و منش و وصیت امام حسین ع، به این فریضه الهی بپردازیم و صادقانه، به جا، با منطق و اخلاق به یکدیگر برای اصلاح فرد و جامعه تذکر دهیم.

 

 

امام جمعه اسدآباد با محکوم کردن روش و منش عکس گرفتن دو سفیر انگلیس و روسیه در سفارتخانه انگلیس، گفت: این دو سفیر با خالی گذاشتن یک صندلی برای امریکا و گرفتن عکس بوی تحقیر ملت ما را می داد چرا که در سال ۱۳۳۲ این سه سفیر در دوران سلطنت بر ایران تسلط داشتند ، ما از دیپلماسی و شورای امنیت ملی کشورمان انتظار داریم که جواب کوبنده ای به این دو سفیر داده شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal