آخرین اخبار

24. مرداد 1400 - 21:52   |   کد مطلب: 39764
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد:
قطع برق در زمان برگزاری مراسمات عزاداری موجب نارضایتی هیئت‌ها شده
حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی با انتقاد از عدم همکاری ادارات با تبلیغات اسلامی و عدم ارائه خدماتی چون ماسک به هیئت‌ها، گفت: قطعی برق در زمان برگزاری مراسمات عزاداری، یکی از دغدغه‌هایی است که موجب نارضایتی هیأت ها شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد، در ستاد پیشگیری از کرونا این شهرستان، با اشاره به عدم همکاری برخی از ادارات با سازمان تبلیغات و عدم ارائه خدمات به هیأت مذهبی، اظهار کرد: سال گذشته ما در شرایط کرونایی در حالی مراسمات عزاداری را برگزار کردیم که خدماتی به هیأت های مذهبی ارائه دادیم که متأسفانه باگذشت نزدیک به 7 روز که از محرم می‌گذرد، هنوز ماسک اهدایی به دست هیأت نرسیده است.

 

وی با قدرانی از کمک‌های دانشکده علوم پزشکی و آموزش‌وپرورش به اداره تبلیغات اسلامی، گفت: طبق صورت‌جلسات ستاد کرونا 12 نهاد باید با اداره تبلیغات همراه می‌شدند که همکاری نبود.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه سال گذشته در ایام محرم 5 تیم به همراه اقلام بهداشتی به روستاها اعزام می‌شدند، گفت: متأسفانه تابه‌حال نتوانسته‌ایم اقلامی چون ماسک را به هیأت ها اهدا کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه برای تسهیل اجری مراسمات عزاداری با رعایت پروتکل بهداشتی، نهادها همراهی کنند، گفت: قطعی برق دقیقاً" در زمان برگزاری مراسمات عزاداری، یکی از دغدغه‌ها و مطالبات هیأت هاست که موجب نارضایتی شده است.
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal