آخرین اخبار

27. مرداد 1400 - 21:52   |   کد مطلب: 39794
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که به عنوان وزرای پیشنهادی به مجلس معرفی شده‌اند افرادی توانمند در حوزه کاری خود به نظر می‌رسند و به‌نظر می‌آید درصد قابل قبولی از این افراد از مجلس رأی اعتماد بگیرند .

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی با بیان اینکه دولت رئیسی برخواسته از مردم بوده و همواره تأکید بر انقلابی و کارآمدی  و جوان‌گرایی است، اظهار کرد: هر یک از وزراء پیشنهادی دولت سیزدهم در کمیسیون تخصصی مرتبط به حوزه خود حضور پیدا کرده و برنامه‌های خود را ارائه داده‌اند .

وی در ادامه با اشاره به وضعیت حاد کرونا در کشور افزود:در این وضعیت حاد که به نظر متخصصان پزشکی هنوز به قله پیک پنجم نرسیده‌ایم دو راهکار شامل واکسیناسیون عمومی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه با همکاری مردم برای کنترل وضعیت وجود دارد که به نظر می‌رسد به علت مشکلات دولت قبل در تأمین واکسن و نیز واردات آن اهتمام لازم صورت نگرفت .

سرمدی با بیان اینکه با تأکیدات اخیر مقام معظم رهبری نسبت به تقویت وارادات واکسن خوشبختانه آمار  وزارت بهداشت در بحث واکسیناسیون روزانه رشد چشمگیری داشته است، تصریح کرد: بدون شک در صورت همکاری مردم و نیز رعایت پروتکل‌ها تعطیلی‌های کرونایی و قرنطینه کردن خانگی از نقش کمک‌کننده و مؤثری در کاهش اوج کرونا شرایط فعلی برخوردار خواهد بود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: کشور در بحث اشتغال و تولید دارای معضلات بزرگی بوده که با گره‌گشایی و مرتفع شدن این مهم بسیاری از آسیب‌های اجتماعی سطح جامعه حل خواهد شد.

 

سرمدی با اشاره به اینکه مردم با مشکلات و گرفتاری‌های عدیده‌ای مواجهه هستند که بخشی از این گرفتاری‌ها محصول تحریم‌ها و بخشی دیگر ناشی از مدیریت ناتوان و عدم پای کار بودن برخی از مسئولین در تنه دولت قبل بود، تصریح کرد: دولت جدید برای مرتفع کردن این مشکلات و مسائل و گرفتاری‌های جامعه کار سخت و بزرگی در پیش دارد و با روحیه جهادی و انقلابی خود  پاشنه کشیده برای حل این مشکلات به میدان آمده است .
ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal