آخرین اخبار

7. شهريور 1400 - 22:18   |   کد مطلب: 39888
با بهره‌برداری از 2 طرح آبرسانی در روستاهای اسدآباد؛
745 نفر از اهالی روستاهای دوبراله و محمآباد از نعمت آب بهرهمند شدند
همزمان با هفته دولت 3 طرح آبرسانی در 3 روستای شهرستان اسدآباد بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد که با دو طرح بهره‌برداری شده، 745 نفر از نعمت آبرسانی بهره‌مند شدند.

به گزارش آوای سیدجمال،  به مناسبت ششمین روز از هفته دولت با حضور مسئولان شهرستان 3 طرح آبرسانی روستایی در اسدآباد افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد.

 

 

این طرح‌ها شامل بهره‌برداری از تجهیز چاه آب شرب روستای دوبراله  و خط انتقال آب روستای حسن‌آباد امام، عملیات اجرایی نوسازی شبکه توزیع آب روستای محمدآباد هم انجام شد.

 

 

شرکت آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد برای اجرای طرح تجهیز چاه آب شرب به عمق ۱۵۰ متر و اجرای فنس و تسطیح محوطه به طول ۶۰ متر اعتبار ۱۰ میلیارد ریال صرف کرده است.

 

با اجرای این طرح ۲۰۳ نفر جمعیت  روستای دوبراله در دهستان چهاردولی از این نعمت بهره‌مند شدند.

 

همچنین  پروژه خط انتقال آب از روستای پیرملو به حسن‌آباد امام به طول ۶ کیلومتر از نوع لوله پلی‌اتیلن ۱۶۰ میلیمتری انجام شده که ۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 

 با اجرای این طرح نیز ۵۴۲ نفر جمعیت با ۱۶۱ خانوار در روستای حسن‌آباد امام از توابع بخش مرکزی اسدآباد از این نعمت برخوردار شدند.

 

 

در این روز عملیات اجرایی طرح نوسازی شبکه توزیع آب روستای محمدآباد هم به  طول 4 کیلومتر  با لوله‌های پلی‌اتیلن  به اقطار ۶۳ و ۱۱۰ و ۱۶۰ میلیمتر آغاز شد.

 

شرکت آبفا برای اجرای این طرح بااعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی  هزینه اختصاص داده که با اجرای این طرح ۴۳۰ نفر از اهالی روستا محمدآباد از این نعمت بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal