آخرین اخبار

8. شهريور 1400 - 23:06   |   کد مطلب: 39897
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا 8 شهریور ماه اعلام شد.

به گزارش آوای سیدجمال، دکتر محمد طاهری, سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: با شناسایی یک هزار و ۷۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۴ هزار و ۳۹۴ و بیماران سرپایی مثبت به ۷۰ هزار و ۳۷۶ نفر رسید.

 

 

او افزود: همچنین با فوت ۱۳ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۶۰۳ مورد رسیده است.

 

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۷۷۷ مورد بود که ۲۴۶ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

 

 

طاهری افزود: ۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۵۶ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

 

 

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۲۲۷، بهار یک هزار و ۲۳۴، تویسرکان یک هزار و ۳۳۲، رزن ۹۸۷ درگزین ۳۳۳، فامنین ۳۶۳ و کبودراهنگ یک هزار و ۲۵۷ نفر است.

 

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: همچنین تاکنون چهار هزار و ۶۵۶ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۹۹۶ نفر در نهاوند و ۹ هزار و ۴۷۵ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal